Powiat Radomszczański ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, Leszka Czarnego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6858944 , fax. 44 6834335
- Data zamieszczenia: 2023-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
Leszka Czarnego 22
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 44 6858944, fax. 44 6834335
REGON: 590648445 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku”. Prace stanowiące przedmiot zamówienia polegają na wymianie, modernizacji i naprawie istniejącego układu rynien rur spadowych wraz z obróbkami blacharskimi, na elementy o lepszych, większych parametrach wydolnościowych, a także na montażu dodatkowego układu rur spadowych wpiętych w podstawowy (zmodernizowany) układ rynnowy. Zakres prac obejmuje w szczególności:- roboty rozbiórkowe (rozebranie rynien, rur spustowych, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów), - ułożenie na krokwiach folii zbrojonej dachowej, - uszczelnienie spoin uszkodzonych miejsc,- obróbki blacharskie z blachy, - montaż rynien dachowych, lejów, rur spustowych, - czyszczenie stalowych konstrukcji kratowych i rur deszczowych, - malowanie rur kanalizacyjnych żeliwnych farbą olejną.Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników.Roboty będą nadzorowane przez inspektora nadzoru. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. określa:- Przedmiar stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ.Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną. 3. W każdym przypadku użycia w dokumentacji norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w specyfikacji technicznej i wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i kominów budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Krasickiego 2 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2019-10-08 - Remont dachu i kominów budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Krasickiego 2 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2019-04-26 - Wymiana dachu na budynku OSP w dzielnicy Stobiecko Miejskie w Radomsku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych
Dodano: 2019-04-17 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach
Dodano: 2018-10-15 - Renowacja pokrycia dachu budynku produkcyjnego Instytutu Włókiennictwa w Łodzi przy ul. Brzezińskiej 1/3
Dodano: 2018-10-05 - Renowacja pokrycia dachu budynku biurowego Instytutu Włókiennictwa w Łodzi przy ul. Brzezińskiej 5/15
Dodano: 2018-10-05 - Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy Cisowej 25 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2018-10-04 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach
Dodano: 2018-09-10 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku strażnicy OSP w Kraszewicach
Dodano: 2018-08-14 - wykonanie naprawy pokrycia dachowego wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2018-06-26