Przetargi.pl
MODERNIZACJA CZĘŚCIOWA BASENU W SCRU W RABCE-ZDROJU.

Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34700 Rabka-Zdrój, ul. Dietla
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 677 469 , fax. 182 677 469
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
    ul. Dietla 5
    34700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 182 677 469, fax. 182 677 469
    REGON: 29795100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA CZĘŚCIOWA BASENU W SCRU W RABCE-ZDROJU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Modernizacja częściowa basenu w SCRU Sp. z o.o. w Rabce-Zdroju” obejmująca roboty: posadzkowe, tynkarsko-malarskie, elektryczne wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych zgodnie z: a) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) ślepym kosztorysem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, c) projektem częściowej modernizacji niecki basenowej, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w pkt 1 powołuje się na konkretne nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty, normy, aprobaty, deklaracje zgodności, oceny i specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia lub inne dokumenty o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Wykonawca jest uprawniony do zastosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45220000-5, 45111300-1,4545300-7. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwości dzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości nie większej jednak niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający: - nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - nie dopuszcza częściowego rozliczenia robót - nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy Pzp, - nie dopuszcza zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VII.1.1 SIWZ. 9. Zamawiający stawia następujące wymogi wynikające z treści art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 9.1. Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności objęte przedmiotem zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, b) roboty posadzkarskie, c) roboty tynkarsko-malarskie. 9.2. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę), wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 9.1, Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: 9.2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 9.2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 9.2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót. 9.3. w trakcie realizowania zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni roboczych) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opisane poniżej dowody w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) osób wykonujących czynności wskazane w pkt 9.1, 9.3.1. oświadczenie Wykonawcy (lub Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy (lub Podwykonawcy); 9.3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 9.3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 9.3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody osób, o których mowa w pkt 9.1 na przekazywanie Zamawiającemu informacji, oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 9.2, 9.3, 9.5. w przypadku stwierdzenia, iż Wykonawca nie wypełnia obowiązku określonego w pkt 9.1 lub w przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi na zasadach określonych we wzorze umowy (załączniku nr 5 do specyfikacji). 10. Rozliczenie stron nastąpi po wykonaniu całości robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego potwierdzający wykonanie zakresu robót. Należność za wykonane roboty płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. Zamawiający nie wyraża zgody na etapowe rozliczenie robót. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany zakres robót wynosi 60 miesięcy. Pełny zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych. 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. w pieniądzu - wpłacane przelewem na rachunek i Śląskie Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowe im. dr. A. Szebesty w Rabce – Zdroju BS Raba Wyżna 39 8815 0002 0000 0014 4371 0001 z dopiskiem „Wadium – nr sprawy ZP/146/2016” tak aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku, 2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) – załączonych w oryginale do oferty (w kopercie z ofertą). 3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż w jednej formie. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 4.1. być wystawione na Śląskie Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowe im. dr. A. Szebesty w Rabce – Zdroju sp. z o.o. ul. Dietla 5 34 – 700 Rabka – Zdrój 4.2. zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 4.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. Wadium wniesienie w innej formie niż w pieniądzu zwrócone zostanie wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach