Przetargi.pl
Modernizacja chodników przy ul. Monte Cassino, Cmentarzu Miejskim w Resku, świetlicy wiejskiej w Ługowinie oraz modernizacja parkingu i chodnika przy budynku Centrum Kultury.

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodników przy ul. Monte Cassino, Cmentarzu Miejskim w Resku, świetlicy wiejskiej w Ługowinie oraz modernizacja parkingu i chodnika przy budynku Centrum Kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych pn. Modernizacja chodników przy ul. Monte Cassino, Cmentarzu Miejskim w Resku, świetlicy wiejskiej w Ługowinie oraz modernizacja parkingu i chodnika przy budynku Centrum Kultury. I. Chodnik przy ul. Monte Cassino: a. rozbiórka elementów dróg i chodników, b. zdjęcie warstwy humusu, c. regulacja studzienek, d. korytowanie oraz utwardzenie kamieniem łamanym, e. wykonanie podbudowy, f. ułożenie nowych krawężników i obrzeży betonowych, g. wykonanie nawierzchni z kostki (starobruk), h. humusowanie i obsianie trawą, i. wykonanie wykopu i ułożenie linii kablowej oświetlenia 4x25 mm2 dł. ok. 76 mb, j. ułożenie bednarki 4x30mm dł. ok. 64 mb, k. montaż fundamentów F-100A szt. 2, l. likwidacja odstojnika wraz z zasypaniem miejsca jego lokalizacji, II. Cmentarz Miejski w Resku: a. rozebranie starych krawężników i obrzeży; b. wykonanie odwodnienia drogi; c. wykonanie wykopu i ułożenie linii kablowej oświetlenia 4x25 mm2 dł.180 mb, d. ułożenie rury ochronnej arot fi 75 dł. 4m e. montaż fundamentów F-100A pod słupy oświetleniowe szt. 6; f. ułożenie nowych krawężników i obrzeży betonowych, g. korytowanie oraz utwardzenie kamieniem łamanym 0-32 mm, gr. 15 cm drogi dojazdowej przy Kaplicy; h. wykonanie drogi z kostki betonowej gr. 8 cm (starobruk) w kolorystyce istniejącej drogi na podsypce cementowo-piaskowej, i. wykonanie plantowania gruntu; III. Świetlica Ługowina: a. rozebranie nawierzchni z kostki betonowej ok. 24 m2, b. wykonanie koryta oraz wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm ok. 182,5 m2, c. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-32mm gr. 15 cm ok 182,5 m2, d. wykonanie rowków i ław z oporem pod krawężniki najazdowe, e. wykonanie placu z kostki betonowej gr. 6 cm (materiał inwestora) na podsypce cementowo-piaskowej ok. 183 m2, f. wykonanie plantowania gruntu. IV. Parking i chodnik przy budynku Centrum Kultury; a. rozbiórka elementów dróg i chodników, b. zdjęcie warstwy humusu, c. regulacja studzienek, d. korytowanie oraz utwardzenie kamieniem łamanym, e. wykonanie podbudowy, f. ułożenie nowych krawężników i obrzeży betonowych, g. wykonanie nawierzchni z kostki (starobruk), h. humusowanie i obsianie trawą, i. wycinka drzew 6 szt. j. karczowanie krzewów ok. 38,5 m2 k. wykonanie wykopu i ułożenie rury PEHD 40 mm dł. 45 mb, l. dostawa i montaż 2 szt. studzienek telekomunikacyjnych typ. SK1 wraz z włazami zabezpieczającymi typu PIOCH, Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, SIWZ oraz przedmiarem. Zdemontowane elementy, materiały Wykonawca ma przekazać Inwestorowi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach techniczno - użytkowych, zgodnie z treścią rozdziału 4, pkt 2, ppkt 4 niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, Przedmiar Robót, Projekt Budowlany, STWiOR, - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wymagany okres rękojmi za wady wykonanych robót wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót, a na zainstalowane urządzenia gwarancja wynosi nie krócej niż 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót - zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę. 4. Wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca jest zobowiązany, przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w kosztorysie budowlanym, odpowiadającym zapisom SIWZ, Projektu Budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiaru robót. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r poz. 1409), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o Systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935). 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego. 7. Wykonawca wykona i przedstawi badania wskaźnika zagęszczenia gruntu. 8. Wykonawca wykona i dostarczy mapę geodezyjną inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000,00 złotych słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 3. Bank: Spółdzielczy w Gryficach, Oddział Resko 4. Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja chodników przy ul. Monte Cassino, Cmentarzu Miejskim w Resku, świetlicy wiejskiej w Ługowinie oraz modernizacja parkingu i chodnika przy budynku Centrum Kultury. 5. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Wadium może być wnoszone w formie: pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego (pokój nr 13 sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 9. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie na rachunku bankowym Zamawiającego zostanie uznana pełna kwota wymaganego wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 12, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach