Przetargi.pl
„Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)” – etap I

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)” – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)”– etap I 2. Zadanie podzielono na trzy części: 1) część I - Remont chodnika wzdłuż ulicy Lipowej, 2) część II - Remont chodnika wzdłuż ulicy Akacjowej, 3) część III - Przełożenie chodnika wzdłuż ulicy Wodociągowej. 3. Zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)” – etap I swym zakresem obejmuje wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy ul. Akacjowej oraz Lipowej, a także przełożenie i uzupełnienie chodnika przy ul. Wodociągowej. 4. CZĘŚĆ I – Remont chodnika wzdłuż ulicy Lipowej Zaprojektowano remont chodnika ulicy Lipowej na całej jej długości tj. od skrzyżowania z ulicą Akacjowej do skrzyżowania z ulicą Wilczą. W ramach remontu wymieniona zostanie wierzchnia warstwa chodników oraz krawężniki betonowe. Na całej długości należy wykonać rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej oraz płyt chodnikowych, a także krawężników oddzielających chodnik od nawierzchni drogi. Następnie należy ułożyć nowe krawężniki na ławie betonowej z oporem oraz ułożyć kostkę brukową gr. 6,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej. W ramach remontu chodników ulicy Lipowej przewidziano także: • Rozbiórkę istniejących oraz wykonanie nowych zjazdów do posiadłości. • Regulację studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. Zakres zadania opisują materiały stanowiące załącznik numer 3 do SIWZ. 5. CZĘŚĆ II – Remont chodnika wzdłuż ulicy Akacjowej Zaprojektowano remont chodnika ulicy Akacjowej na całej jej długości tj. od skrzyżowania z ulicą Sportową do skrzyżowania z ulicą Wilczą. W ramach remontu wymieniona zostanie wierzchnia warstwa chodników oraz krawężniki betonowe. Na całej długości należy wykonać rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej oraz płyt chodnikowych a także krawężników oddzielających chodnik od nawierzchni drogi. Następnie należy ułożyć nowe krawężniki na ławie betonowej z oporem oraz ułożyć kostkę brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej. W ramach remontu chodników ulicy Akacjowej przewidziano także: • Rozbiórkę istniejących oraz wykonanie nowych zjazdów do posiadłości. • Regulację studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. Zakres zadania opisują materiały stanowiące załącznik numer 4 do SIWZ. 7. W każdej z trzech część zalecanie jest wykonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do wyceny prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązane w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie). Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach