Przetargi.pl
Modernizacja chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk@smok.um.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja chodników i ścieżek rowerowych w ciągu ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dróg w terenie równinnym - 2,00 km, b) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wywiezieniem i unieszkodliwieniem odpadów - 4.490,00 m2, c) rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem i unieszkodliwieniem odpadów - 515 m, d) rozebranie ław z betonu pod krawężniki wraz z wywiezieniem i unieszkodliwieniem odpadów - 36,00 m3, e) rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem i unieszkodliwieniem odpadów - 2.225,00 m. f) cięcie mechaniczne nawierzchni asfaltowo - betonowej przecinarką typu Christensen (głębokość cięcia do 10 cm) wraz z wywiezieniem i unieszkodliwieniem odpadów 515,00 m. 2) Budowa ścieżek i chodników: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3.925,00 m2, b) wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym 0/31,5 - 3.925,00 m2, c) wykonanie ław betonowych pod krawężniki zwykłe - 36,00 m3, d) ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 515,00 m, e) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej -515,00 m, f) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 2225,00 m, g) wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki 67,00 m3 h) wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej, prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm, na podsypce z piasku grubości 5 cm - 3925,00 m2, i) ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej z przerzutem na terenie płaskim -60,00 m3, j) wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem - 565,00 m2, k) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych -studzienek telefonicznych - 55 sztuk, l) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi - 40 Mg, 16) obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót budowlanych oraz wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego w 2 egz. w zakresie uzgodnionym z inspektorem nadzoru, dostarczonego również Zamawiającemu w formie elektronicznej na CD. Sz Szczegółowy zakres robót określają wytyczne realizacji robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na rachunek bankowy BZ WBK S.A. I o/Dzierżoniów, rachunek nr 69 1090 2301 0000 0001 0075 0203 zgodnie z art. 45 ust.7 ustawy, w taki sposób, aby do dnia 12.08.2009r. do godz.10:00 było ono na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym dokumencie, w Kasie Urzędu Miasta do 31.07.2009r. do godz.10:00. Dokument zostanie w obecności Wykonawcy oznakowany datą i godziną oraz opatrzony pieczęcią. Proszę kopię wniesienia wadium dołączyć do składanej oferty. Godziny urzędowania Kasy Urzędu Miasta: Pon.- Pt. - 7.30-15.30, Wt. - 7.30-16.00. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1,2,3,4 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)- zwanej dalej ustawą. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1.Warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.Warunek: 2a) Wykonawca (art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowe, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 2b) Podmioty zbiorowe (art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy), wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 3.Warunek: Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg; wykazanie robót jw. wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. 4. Warunek: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 5. Warunek: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. 6. Warunek: Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna wartość polisy 100.000,00 zł., okres obowiązywania od dnia podpisania umowy do 15.12.2009r. 7. Warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Odrzucenie oferty Wykonawcy nastąpi na zasadach określonych w ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument: 2a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument: wykaz wykonanych robót z podaniem nazwy Zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i ich zakończenia wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub należy załączyć protokół odbioru robót - wg załącznika nr 3 do SIWZ (Doświadczenie techniczne) o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. 4. Dokument: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ (Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca); 5. Dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez minimum 1 osobę uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej- wg załącznika nr 5 do SIWZ (Personel proponowany do wykonania zadania). Należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego. Zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. 6. Dokument: oświadczenie, że w przypadku wyłonienia Wykonawcy, przed zawarciem umowy dostarczy on polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu umowy. Minimalna wartość polisy 100.000,00 zł., okres obowiązywania od dnia podpisania umowy do 15.12.2009r. (podpis na formularzu Oferta Wykonawcy). 7. Dokument: złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI: 1) ppkt 1, 2b i 7, Wykonawcy składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) ppkt 2a, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów przytoczonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy odpowiadają solidarnie za oddany przedmiot zamówienia, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na w/w wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_uslugi_komunalne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach