Przetargi.pl
Modernizacja chodnika oraz budowa parkingu przy skrzyżowaniu ul. Chopina i Krzywej

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodnika oraz budowa parkingu przy skrzyżowaniu ul. Chopina i Krzywej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres zadania obejmuje: a) budowę parkingu dla samochodów osobowych przy ulicy Krzywej wraz z odwodnieniem, b) przebudowę istniejących nawierzchni ciągów pieszych w granicach opracowania, c) przebudowę istniejących sieci infrastruktury technicznej, d) gospodarkę zielenią wysoką i niską. Szczegółowy zakres zadania z podziałem na rodzaj robót: a) Roboty przygotowawcze: Zakres robót przygotowawczych obejmuje dokonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i chodników. Rozbiórki nawierzchni chodników i obrzeży betonowych należy dokonać ręcznie a odzyskaną z rozbiórki kostkę betonową, płyty chodnikowe i obrzeża betonowe (nadające się do dalszego użytku przekazać Inwestorowi). Ręcznie należy dokonać również rozbiórki istniejącego krawężnika kamiennego 15x35 cm, przeznaczonego do ponownego wbudowania. Przed dokonaniem rozbiórki krawężnika w odległości 15 cm od projektowanego przebiegu w planie krawężnika wzdłuż ulic Krzywej, Składowej i Chopina należy naciąć na całej grubości warstwy bitumiczne nawierzchni jezdni dla ograniczenia niekontrolowanego jej wykruszania. W ramach robót przygotowawczych projektuje się przesadzenie i wycinkę kolidującej z projektowaną nawierzchnią parkingu zieleni wysokiej i niskiej: • klon jawor 1 szt. (do przesadzenia), • tuja kulista (krzew) 1 szt. (do przesadzenia), • jałowiec chiński (krzew) 1 szt do usunięcia, b) Przebudowa i budowa elementów sieci infrastruktury technicznej: W ramach projektowanej inwestycji zachodzi konieczność przebudowy istniejących i budowy nowych elementów infrastruktury technicznej. W ramach przebudowy projektuje się korektę przebiegu tras istniejących linii kablowych elektroenergetycznych niskiego napięcia, bez konieczności ich wydłużania. Korekta dotyczy przebiegu w planie w granicach 0-0,3 m. W ramach przebudowy tej sieci projektuje się również montaż na odcinkach przebiegających pod projektowanymi nawierzchniami rur ochronnych dwudzielnych. W ramach projektowanej inwestycji projektuje się również budowę przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającego wody opadowe i roztopowe z projektowanej nawierzchni parkingu do sieci kanalizacji deszczowej. Projektuje się budowę studzienki ściekowej z kręgów betonowych Dn500 z osadnikiem. Wpust kanalizacyjny żeliwny przystosowany do klasy obciążeń C250. Projektuje się połączenie projektowanej studzienki ściekowej ze studnią rewizyjną na istniejącym kanale deszczowym Dn 400 przyłączem kanalizacyjnym z rur PCV 200 klasy SN-8. Włączenie do istniejącej studni kanalizacyjnej kaskadowo. c) Budowa parkingu: Zgodnie z obowiązującymi ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania terenu, w jednostce urbanistycznej Ks-4 (działka nr 52/2 obręb numer 4, m. Olsztynek) projektuje się parking dla samochodów osobowych. Ilość miejsc postojowych wynosi łącznie 11 szt., w tym jedno miejsce dla niepełnosprawnego. Szerokość miejsc postojowych 2,3 m do 3,6 m (miejsce dla niepełnosprawnego). Długość miejsc postojowych 4,5 m. Miejsca postojowe usytuowane prostopadle do osi drogi manewrowej. Szerokość drogi manewrowej wynosi 5,0 m. Projektuje się nawierzchnię projektowanego parkingu z kostki kamiennej granitowej 8/11 cm spoinowanej zaprawą cementową M-7. Projektowaną kostkę układać na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 22 cm. Podbudowa ułożona na warstwie odsączającej z piasku średniego gr. 15 cm. Odwodnienie powierzchni parkingu powierzchniowo do projektowanej studzienki ściekowej. d) Budowa nawierzchni chodników: Projektuje się budowę nowych, w miejsce rozebranych, nawierzchni chodników. W obszarze strefy A ochrony konserwatorskiej (chodnik w rejonie ulic Składowej i Krzywej) Projektuje się nawierzchnię chodników z płyt granitowych 50x70x8 cm koloru szarego, układanych w trzech rzędach (mijankowo), obramowanych pasami z kostki kamiennej 8/11 cm granitowej koloru szarego. Nawierzchnię tą układać na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Nawierzchnia posadowiona na podbudowie z betonu C-8/10 gr. 8 cm oraz zagęszczonej warstwie odsączającej z piasku średniego gr. 15 cm. W ramach projektowanych nawierzchni chodników projektuje się wykonanie przy jego krawędzi wnęk do ustawienia ławek parkowych i koszy ulicznych. Wymiary wnęki 1,0x2,2 m. Odwodnienie projektowanych nawierzchni chodników poprzez projektowane spadki podłużne i poprzeczne na przyległy teren zielony lub na istniejące jezdnie ulic Krzywej i Składowej. e) Gospodarka zielenią: W ramach projektowanej inwestycji projektuje się wykonanie prac związanych z gospodarką zielenią wysoką i niską. Prace te obejmują adaptację zieleni istniejącej oraz nowe założenia. Projektuje się pozostawienie wskazanych na planszy projektu zagospodarowania terenu zieleni wysokiej. Kolidujące z projektowaną nawierzchnią parkingu drzewo gatunku klon jawor oraz krzewy gatunku tuja kulista projektuje się do przesadzenia w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. Projektuje się nowe nasadzenia zielenią wysoką w miejscach wskazanych na planszy projektu zagospodarowania. Do nasadzeń użyć drzew gatunku głóg pośredni odm. Paul's Scarlet w ilości 4 szt. Projektowana inwestycja zakłada również odbudowę istniejących nawierzchni trawników. W związku z planowaną inwestycją w miejscach wskazanych na planszy projektu zagospodarowania terenu projektuje się zerwanie istniejących trawników, wyrównanie ich powierzchni warstwą ziemi urodzajnej oraz założenie nowych trawników metodą hydroobsiewu. Nowo założone trawniki w okresie gwarancyjnym wymagają systematycznych zabiegów agrotechnicznych (pielenie, koszenie, opryski) oraz nawadniania do czasu pełnego ukorzenienia. f) Roboty różne: Projektowana inwestycja obejmuje swoim zakresem ustawienie w projektowanych w chodnikach wnękach ławek parkowych oraz koszy ulicznych na śmieci. Konstrukcję ławek stanowią podstawy stalowe lub żeliwne malowane na kolor czarny oraz siedzisko i oparcie z elementów drewnianych. Szerokość ławek 1,50 m. Mocowanie do podłoża za pomocą elementów betonowych prefabrykowanych lub wylewanych na mokro z betonu C-16/20. Obok ławek projektuje się ustawienie koszy na odpady betonowych z płukaną fakturą zewnętrzną. Wkład koszy z blachy stalowej ocynkowanej z blokadą wyjęcia. Łącznie projektuje się ustawienie 5 kompletów ławek z koszami. W celu dostosowania do projektowanych rzędnych, projektuje się przebudowę istniejącej nawierzchni chodnika położonego przy wjeździe na działkę nr 15/13 i 15/15 obręb numer 4, m. Olsztynek z ulicy Chopina. Istniejąca nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego. W ramach przebudowy przewiduje się wykorzystanie do wykonania nawierzchni kostki pochodzącej z rozbiórki wskazanej powyżej nawierzchni. Projektuje się przebudowę istniejącego zjazdu z ulicy Krzywej do obsługi przyległych do istniejących murów obronnych terenów zieleni. Konstrukcja nawierzchni zjazdu analogicznie jak nawierzchnia parkingu - z kostki kamiennej granitowej 8/11 cm. Zadanie objęte jest projektem budowlanym oraz wykonawczym, które są załącznikami do decyzji pozwolenia na budowę numer Ok/1/2018 z dnia 08.01.2018 r. wydanej przez Starostę Olsztyńskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach