Przetargi.pl
Modernizacja chodnika i drogi wewnętrznej AL. Trzech Stawów w Katowicach oraz parkingu z droga dojazdowa wewnętrzną

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
    40-523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
    REGON: 03545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodnika i drogi wewnętrznej AL. Trzech Stawów w Katowicach oraz parkingu z droga dojazdowa wewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane- modernizacja i jego realizacja została zlokalizowana w województwie śląskim, miasto Katowice, Katowicki Park Leśny. Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 42.000 m2 Powierzchnia remontowanej nawierzchni asfaltowej 16.134 m2 Powierzchnia chodników 2.370 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót: Droga północna: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -rozbiórka elementów dróg -czyszczenie i udrażnianie przykanalików oraz wpustów wykonać siłami Zarządcy sieci -regulacja wysokościowa wpustów burzowych i studni kanalizacyjnych -naprawa lokalnych zapadnięć przy wpustach burzowych -regulacja / wymiana krawężników na 10% długości wg wskazań Inspektora Nadzoru -ustawienie krawężników najazdowych na wjazdach (+ława betonowa z oporem) -ustawienie krawężników wystających, betonowych we wskazanych miejscach -frezowanie na połączeniach z nawierzchniami dochodzącymi do remontowanego odcinka -frezowanie i wymiana warstwy ścieralnej na wiążącą na odcinkach szczególnie uszkodzonych -remonty cząstkowe nawierzchni istniejącej - frezowanie i uzupełnienie podbudową asfaltową lokalnych obniżeń i nierówności -remont skarp, obniżenie krawędzi jezdni, darniowanie (we wskazanych miejscach) -wymiana czoła przepustu (prefabrykat betonowy) -mechaniczne czyszczenie nawierzchni wraz z dokładnym oczyszczeniem krawędzi jezdni z trawy i namułu -skropienie nawierzchni asfaltem -ułożenie nawierzchni asfaltowej ściśle wg Specyfikacji Technicznych oraz Receptury Asfaltu. Wszystkie przerwy technologiczne łączone za pośrednictwem taśmy dylatacyjnej. Ściśle przestrzegać estetyki wykonania. -oznakowanie pionowe i poziome Chodnik wzdłuż drogi północnej: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z płyt chodnikowych 35x35x6, betonu oraz trylinki -rozbiórka obrzeży -regulacja wysokościowa infrastruktury podziemnej (studnie, zasuwy itp.) -naprawa sieci deszczowej w miejscu lokalnego zapadnięcia (siłami Zarządcy sieci) -wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża -wykopanie rowków i ustawienie obrzeży -wykonanie wzmocnionych podbudów w miejscach wjazdów -wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej 8cm, szarej z dwoma dwurzędowymi pasami z kostki czarnej na podsypce piaskowej 5cm. Kostka typu nie gorszego niż Krakowska lub Stare Miasto (nieregularny prostokąt). Szerokość chodnika 2,5m (na początku opracowania 2m, pod wiaduktem 1,5m). -ustawienie 4 ławek parkowych Droga południowa i parking: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -wzmocnienie czoła rowu -rozbiórka elementów dróg -regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej -ustawienie krawężników najazdowych i wystających -frezowanie na połączeniach z nawierzchniami dochodzącymi do remontowanego odcinka -frezowanie i wymiana warstwy ścieralnej na wiążącą na odcinkach szczególnie uszkodzonych -remonty cząstkowe nawierzchni istniejącej - frezowanie i uzupełnienie podbudową asfaltową lokalnych obniżeń i nierówności -remont skarpy, obniżenie krawędzi jezdni, darniowanie (we wskazanym miejscu) -mechaniczne czyszczenie nawierzchni wraz z dokładnym oczyszczeniem krawędzi jezdni z trawy i namułu -założenie siatki wzmacniającej we wskazanym miejscu - zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi (typu nie gorszego niż np. REHAU armapal G 5/5) -skropienie nawierzchni asfaltem -ułożenie nawierzchni asfaltowej ściśle wg Specyfikacji Technicznych oraz Receptury Asfaltu. Wszystkie przerwy technologiczne łączone za pośrednictwem taśmy dylatacyjnej. Ściśle przestrzegać estetyki wykonania. Minimalizacja ilości łączeń. -montaż barieroporęczy ze stali nierdzewnej - patrz projekt -oznakowanie pionowe, zachować minimalną skrajnię 50cm od krawędzi jezdni do krawędzi znaku -oznakowanie poziome -wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża -wykopanie rowków i ustawienie obrzeży -wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej 8cm, szarej z dwoma pasami z kostki czarnej na podsypce piaskowej 5cm. Kostka typu nie gorszego niż Krakowska lub Stare Miasto (nieregularny prostokąt) -montaż ławek parkowych, stojaków na rower, donic i koszy ściśle wg specyfikacji producenta -przeniesienie słupa ogłoszeniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia do kierowania robotami /min.1 osoba/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane o wartości przekraczającej 800.000,00 zł netto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Wymagany okres gwarancji - minimum 48 miesięcy dla robocizny i zastosowanych materiałów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością. Oświadczenie w zakresie art. art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wraz z oświadczeniem w zakresie terminu związania ofertą i gotowości zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Parafowany wzór zapisów umowy. Wypełniony formularz oferty. Kosztorys ofertowy. Wykaz osób funkcyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z kopią uprawnień. Wykaz wykonanych prac wraz z potwierdzeniem ich wykonania ( referencje). Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą. Odpowiedzi negatywne również obowiązują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach