Przetargi.pl
Modernizacja Centralnej Sterylizatorni. Znak sparwy ZP-PN/139/09

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8635249 , fax. 059 8635249
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Węgrzynowicza 13 13
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8635249, fax. 059 8635249
    REGON: 77090150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Centralnej Sterylizatorni. Znak sparwy ZP-PN/139/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Centralnej Sterylizatorni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000, 00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy) do dnia 27.11.2009 r. do godz. 12:00 2. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: 50 1240 3800 1111 0000 4468 5254 z dopiskiem Szpital Lębork - wadium na modernizację centralnej sterylizatorni 5. Kopię dowodu wpłaty wadium wniesionego w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty 7. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy pzp. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej: w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz sanitarnej, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - po jednej osobie z min. 5 letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), -wykonał w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowy, przebudowy, remontu budynku podobnej wielkości oraz zna i zobowiązuje się do stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wysokości ceny złożonej oferty, -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (dot. wykonawców) i załącznik nr 7 (dot. podwykonawców) do specyfikacji; c) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm. oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości ceny złożonej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, kiedy robota budowlana będąca przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania któregokolwiek z w/w dokumentów do oferty należy dołączyć odpowiednie oświadczenie. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ponadto oferta powinna zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; c) informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO; d) harmonogram finansowo-rzeczowy wykonywanych prac w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6; e) wykaz podwykonawców w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 7; f) tabelę elementów scalonych - załącznik nr 8; g) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lebork.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach