Przetargi.pl
Modernizacja CCTV ZUS Oddział w Tarnowie, ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146327594, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie
    Kościuszki 32
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146327594, , fax. -
    REGON: 00001775600711
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja CCTV ZUS Oddział w Tarnowie, ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku ZUS Oddział w Tarnowie, ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów. Zakres prac obejmuje: • demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu CCTV, • wykonanie okablowania na potrzeby projektowanego CCTV, • montaż urządzeń instalacji cyfrowej telewizji dozorowej, • uruchomienie, programowanie i konfiguracja instalacji cyfrowej telewizji dozorowej, • przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie obsługi instalacji cyfrowej telewizji dozorowej, • wykonanie dokumentacji powykonawczej, • serwis instalacji w okresie udzielonej gwarancji tj. wykonanie bezpłatnych przeglądów i konserwacji zmodernizowanego systemu CCTV Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja projektowo - kosztorysowa, opis przedmiotu zamówienia i umowa zawarta w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). - Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. nr rachunku: 63 1020 5590 0000 0902 9440 7017. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: Wadium – Modernizacja CCTV ZUS O/ Tarnów. - Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). - W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3.2. SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Tarnowie, ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 411 Wykonawca może wnieść wadium w postaci elektronicznej w oryginale opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Beneficjentem wadium wnoszonego w przedmiotowej formie jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. - Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty. - Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. - Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach