Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gromcu

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż-Gromiec, ul. Husarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 627 31 67 , fax. 32 627 31 67
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Marii Konopnickiej
    ul. Husarska 2
    32590 Libiąż-Gromiec, woj. małopolskie
    tel. 32 627 31 67, fax. 32 627 31 67
    REGON: 35603447000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gromcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gromcu”. 2.Zakres robót obejmuje w szczególności: a)roboty przygotowawcze; b)roboty murowe; c)konstrukcje drewniane; d)wymianę drzwi; e)ocieplenie, tynkowanie i malowanie elewacji; f)ocieplenie dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją; g) roboty dekarskie; h)roboty ślusarskie. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt modernizacji stropodachu – załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Miejsce wykonania zamówienia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Libiąż. 4.W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. 5.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w załączonej dokumentacji (równoważnych). Zamawiający musi wówczas wyrazić zgodę na zastosowanie materiałów lub urządzeń na podstawie dokumentów uwiarygodniających korzystniejsze parametry oraz materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w dokumentacji technicznej zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego (akceptacja zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji). 6.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m. in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych; 2)zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do:żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny;żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 pkkt 1 czynności; 5)zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262120-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 900,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach