Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Hetmańskiej

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Hetmańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku szkoły, auli i sal gimnastycznych, wymianę stolarki drzwiowej w budynku szkoły i auli, remont nawierzchni alejki pieszej od ulicy Hetmańskiej do wejścia głównego budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowiska: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało swym zakresem wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każde. Zamówienia winny zostać powierdzone dokumentami, że zostały nalezycie wykonane. 4) udzielą pełnej rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata, 5) złożą wypełniony harmonogram rzeczowo- finansowy stanowiący załącznik do umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 3) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót, na załączniku do niniejszej specyfikacji z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych, 4) wykaz Doświadczenie zawodowe obejmujący ważniejsze roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Powyższy wykaz winien obejmować roboty wymagane przez zamawiającego. Powyższy wykaz winien zostać złożony na załączniku do niniejszej specyfikacji, 5) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja winna zostać złożona na załączniku do niniejszej specyfikacji, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie, 7) oświadczenie w przedmiocie wyrażenia zgody na projekt umowy, stanowiący załącznik SIWZ, zawarte w druku OFERTY 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9) dokument stwierdzający, że osoby, które ze strony wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia, 10) zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do ww Izby osób, które ze strony wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 11) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane objęte wykazem Doświadczenie zawodowe, zostały wykonane należycie. 12) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach