Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
Rynek 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8754636, fax. 017 8754634 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Mechanicznych przy ul. Hetmańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku szkoły, auli i sal gimnastycznych, wymianę stolarki drzwiowej w budynku szkoły i auli, remont nawierzchni alejki pieszej od ulicy Hetmańskiej do wejścia głównego budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. 2) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowiska: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało swym zakresem wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każde. Zamówienia winny zostać powierdzone dokumentami, że zostały nalezycie wykonane. 4) udzielą pełnej rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata, 5) złożą wypełniony harmonogram rzeczowo- finansowy stanowiący załącznik do umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 3) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót, na załączniku do niniejszej specyfikacji z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych, 4) wykaz Doświadczenie zawodowe obejmujący ważniejsze roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Powyższy wykaz winien obejmować roboty wymagane przez zamawiającego. Powyższy wykaz winien zostać złożony na załączniku do niniejszej specyfikacji, 5) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja winna zostać złożona na załączniku do niniejszej specyfikacji, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie, 7) oświadczenie w przedmiocie wyrażenia zgody na projekt umowy, stanowiący załącznik SIWZ, zawarte w druku OFERTY 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9) dokument stwierdzający, że osoby, które ze strony wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia, 10) zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do ww Izby osób, które ze strony wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 11) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane objęte wykazem Doświadczenie zawodowe, zostały wykonane należycie. 12) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja zagrożeń pożarowych w DS IKAR
Dodano: 2015-11-13 - przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-02 - Wymiana stolarki okiennej w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w m. Piwoda
Dodano: 2015-09-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku C4
Dodano: 2015-07-28 - Wymiana ślusarki drzwiowej oraz remont stolarki okiennej w Domu Studenckim Aviata Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
Dodano: 2015-07-20 - Termomodernizacja Przedszkola Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu oraz ułożenie kostki betonowej wraz z wymianą części ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 2 ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa i montaż ślusarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, w pomieszczeniu niecki basenowej obiektu krytej pływalni przy ul. 22-Stycznia 8 w Przemyślu
Dodano: 2015-04-30 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 7 przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2015-03-26 - Remont stolarki okiennej i drzwiowej w Domach Studenckich Akapit i Arcus Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie przeszklonych ścianek działowych I piętra w budynku Inkubatora przemysłowego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego, wykonanie opaski odwadniającej wokół budynków hali przemysłowej i inkubatora przemysłowego wraz z utwardzeniem terenu pomiędzy budynkami oraz rozbudowa linii kablowej teletechnicznej do Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego.
Dodano: 2014-10-17