Przetargi.pl
Modernizacja Budynku Wielofunkcyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w tym: ZADANIE 1: Budowa szybu windowego i montaż dźwigu szpitalnego, ZADANIE 2: Termomodernizacja, ZADANIE 3: Dostosowanie budynku do obowiązujących standardów i przepisów ochrony przeciwpożarowej (ETAP I)

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Budynku Wielofunkcyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w tym: ZADANIE 1: Budowa szybu windowego i montaż dźwigu szpitalnego, ZADANIE 2: Termomodernizacja, ZADANIE 3: Dostosowanie budynku do obowiązujących standardów i przepisów ochrony przeciwpożarowej (ETAP I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Budynku Wielofunkcyjnego znajdującego się na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146 obejmująca trzy zadania: ZADANIE 1: Budowa szybu windowego i montaż dźwigu szpitalnego, ZADANIE 2: Termomodernizacja i ZADANIE 3: Dostosowanie budynku do obowiązujących standardów i przepisów ochrony przeciwpożarowej (ETAP I). Ogólny opis ZADANIA 1: Budowa szybu windowego i montaż dźwigu szpitalnego Zakres zamówienia obejmuje budowę szybu i montaż dźwigu szpitalnego obsługującego pięć kondygnacji: piwnicę, parter, I , II i III piętro. Pierwszy przystanek na niskim parterze. Zaprojektowano szyb przy głównym wejściu do budynku, który będzie dostępny na każdej kondygnacji. Dźwig szpitalny przystosowany do przewozu osób oraz łóżek szpitalnych o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym bez maszynowni o udźwigu 1600 kg - 21 osób z pięcioma przystankami. Szyb murowany, ściany szybu usztywnione wieńcami żelbetowymi. Podszybie: płyta fundamentowa wylewana monolityczna, ściany podszybia (fundamentowe) murowane z bloczków betonowych, powyżej ściany murowane z cegły pełnej. Płyta nad nadszybiem wylewana, żelbetowa gr. 14 cm. Projektowany szyb windowy nie będzie sięgać powyżej połaci dachu budynku. Budowa szybu musi być poprzedzona robotami przygotowawczymi ingerującymi w istniejące elementy budowlane budynku z rozbiórką istniejącego wiatrołapu włącznie, który należy odbudować w kształcie zbliżonym do istniejącego. Ogólny opis ZADANIA 2: Termomodernizacja Przed pracami termomodernizacyjnymi należy wykonać rozbiórki i wyburzenia określone w dokumentacji projektowej. Zaprojektowano ocieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą. Na ścianach nadziemnych budynku zaprojektowano warstwę izolacji termicznej gr. 20cm i 15cm z płyt ze styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła nie gorszym niż 0,040 W/mK oraz z płyt ze twardej fasadowej wełny mineralnej o współczynniku przewodności cieplnej nie gorszej niż 0,04 W/mK . Ściany piwnic i cokołów ocieplić płytami ze styropianu ekstrudowanego o gr. 15cm i współczynniku przewodności cieplnej nie gorszym niż 0,035 W/mK. Zróżnicowanie materiału izolacyjnego na ocieplenie ścian wełną i styropianem jest konieczne ze względów dostosowania budynku do obowiązujących standardów i przepisów ochrony ppoż. budynku. Na rysunkach architektury oznaczono i opisano miejsca na których należy zastosować wełnę mineralną. Szczegóły dotyczące dostosowania budynku wielofunkcyjnego do przepisów ppoż. wg odrębnego opracowania. Ze względu na wysokość budynku przyjmuje się wersję mocowania łącznikami mechanicznymi. Materiał wykończeniowy zastosowany na ścianach: - strefa cokołu: mozaikowa masa tynkarska akrylowa - ściany nadziemne: cienkowarstwowy tynk silikatowy wysokoparoprzepuszczalny. W ramach zamówienia należy wykonać również wszelkie inne roboty określone w dokumentacji, w tym między innymi: naprawa stropodachu, wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych, częściowe zamurowania otworów okiennych na kondygnacjach I-III piętra, wymiana luksferów na korytarzach na każdej kondygnacji oraz niektórych okien (wskazanych na zestawieniu stolarki), naprawa kominów, wykonanie opaski odwadniającej, odnowienie istniejących studzienek doświetlających okna poniżej poziomu terenu itp. Ogólny opis ZADANIA 3: Dostosowanie budynku do obowiązujących standardów i przepisów ochrony przeciwpożarowej (ETAP I) Zakres zamówienia obejmuje wydzieloną część zakresu objętego dokumentacją projektową - zamówienie obejmuje tylko roboty związane z dostosowaniem zagospodarowania terenu przyległego do Budynku Wielofunkcyjnego do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej, tj.: sieci sanitarne zewnętrzne, oświetlenie zewnętrzne, drogi i zieleń. W ogólnym ujęciu przedmiot zamówienia obejmuje: - wydłużenie i poszerzenie drogi (wraz ze zmianą nawierzchni drogi istniejącej) stanowiącej drogę pożarową wzdłuż dłuższego boku budynku w odległości nie mniejszej niż 5 m i nie większej niż 15 m (od budynku) - wymiana nawierzchni istniejącego placu przed wejściem do budynku - wymiana nawierzchni istniejących ciągów pieszych wzdłuż wschodniej ściany budynku - wykonanie miejsc postojowych (25 szt.) - usunięcie istniejących drzew z nowoprojektowanymi miejscami postojowymi - wykonanie oświetlenia wzdłuż nowoprojektowanej drogi i miejsc postojowych - odwodnienie nowoprojektowanych nawierzchni utwardzonych Charakterystyczne wielkości związane z elementem przedmiotu zamówienia: - Projektowane drogi i miejsca postojowe - 718,76 m2, w tym: miejsca postojowe 303,45 m2, wymiana nawierzchni - 275,93 m2 - Projektowane chodniki - 191,19 m2 Szczegółowy zakres merytoryczny przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Projektową AKON; 10-672 Olsztyn, ul. Elbląska 125 stanowiąca załącznik do SIWZ w formie Pakietu dokumentacyjnego Załącznika B (dokumentacja projektowa). Przedmiot zamówienia musi być realizowany w sposób gwarantujący nieprzerwaną, bezpieczną i efektywną pracę całego zakładu Zamawiającego, jak i jego wydzielonej części funkcjonalnie części poddawanej bezpośrednio procesowi budowlanemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - PKO BP S.A. Oddział w Elblągu Nr 33 1020 1752 0000 0102 0006 3727 z dopiskiem - Wadium w postępowaniu nr 63 /2013 - Modernizacja Budynku Wielofunkcyjnego WSzZ w Elblągu - kserokopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie lub formach wskazanych w pkt.3 ppkt. b÷e należy załączyć do oferty w formie oryginału. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach