Przetargi.pl
Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I

Stowarzyszenie Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "To My" ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Śniadeckich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 605 601 773 , fax. 56 69 68 200
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "To My"
    ul. Śniadeckich
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 605 601 773, fax. 56 69 68 200
    REGON: 34016861500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stowarzyszenie-tomy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I”, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane z środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru F „Program wyrównywania różnić między regionami III”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe: - roboty przygotowawcze, - wykucia, wyburzenia w ścianach, wykonanie nadproży prefabrykowanych, w tym rozbiórka komina, - wykonanie nadproża i słupów wzmacniających. 2) Uzupełnienie izolacji po rozbiórce komina, 3) Roboty żelbetowe, 4) Roboty wykończeniowe: - sufity i ścianki działowe, - wykonanie okładzin sufitowych, - roboty tynkowe i okładzinowe ścian, - okładziny podłogowe, 5) Stolarka okienna i drzwiowa, 6) Schody zewnętrzne typ A, 7) Instalacja hydrantowa piwnica i parter, 8) Rozbiórki i demontaże. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia stosując wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 6. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz. 797 ze zm.). 8. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu czy pochodzenia – należy przyjąć, że wskazania te określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 9. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub wyrobów równoważnych, Zamawiający uzna, że kalkulacja ceny obejmuje materiały i wyroby wskazane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. 10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin gwarancji". 11. Zaleca się, aby obowiązkowo Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie lub mailowo, jak również telefonicznie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać teren, nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń. Wszelkie zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio do Zamawiającego. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach