Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14100 Ostróda, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
REGON: 52443000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ostródzie, w tym: 1) Część 1- modernizacja elewacji i izolacja ścian pionowych piwnic; 2) Część 2- modernizacja dość, dojazdów i zagospodarowania terenu; zgodnie z przedmiarem robót (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 4.1, 4.2 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz) oraz wzorem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót (część 2); 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (część 2); 4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.; dalej: KP). 4. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym z Zamawiającym. Realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót szczególnie uciążliwych (hałas, zanieczyszczenie) należy przewidzieć w godzinach popołudniowych (od godziny 15:30) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1- 9.500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych); Część 2- 5.500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-01-10 do godz. 08:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2017-01-10 o godz. 08:00 2)w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Miejską Ostróda z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
Dodano: 2024-05-09 - Remont budynku administracyjnego OD w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2024-05-09 - Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09