Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim

Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 42610 Miasteczko Śląskie, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
    Rynek 8
    42610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
    REGON: 27625879900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu toalet wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego oraz wykonaniu instalacji przeciwpożarowej na pierwszym i drugim piętrze budynku Urzędu. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) usunięcie starych materiałów wykończeniowych w toaletach; 2) wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej; 3) wymianę instalacji elektrycznej; 4) montaż współczesnych odpowiedników w/w instalacji wewnętrznych; 5) montaż sufitów podwieszanych; 6) wymianę okładzin podłogowych i ściennych; 7) montaż oświetlenia oraz kratek wentylacyjnych; 8) uzupełnianie ewentualnych szczelin w tynkach na ścianach; 9) montaż drzwi wraz z ościeżnicami; 10) biały montaż; 11) wykonanie instalacji ppoż. (między I i II piętrem budynku): demontaż starej instalacji (ok. 13mb), montażu nowej instalacji (ok. 13 mb), montaż 2 hydrantów. Wykonawca dokonując wyceny zakresu robót powinien uwzględnić m. in. 1) utrudnione warunki prowadzenia prac na obiekcie czynnym oraz bieżące utrzymywanie czystości poza remontowanym pomieszczeniem, 2) wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy muszą być zatwierdzone przed ich zastosowaniem przez odpowiednie służby do tego powołane u Zamawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i bieżącymi ustaleniami. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej uwzględniono wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostosowania remontowanych pomieszczeń do użytku dla wszystkich użytkowników a w szczególności dla osób niepełnosprawnych – toaleta na II piętrze budynku przeznaczona jest do użytku dla osób niepełnosprawnych, ponadto wyposażona będzie w przewijak dla dzieci. Wejście do budynku wyposażone jest w podjazd dla niepełnosprawnych a dostęp do toalety przeznaczonej do użytku dla osób niepełnosprawnych (II piętro) zapewnia winda. Szczegółowo zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający informuje, że zaproponowane w dokumentacji technicznej materiały do realizacji robót budowlanych, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne o parametrach nie gorszych niż zaproponowane posiadające odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności z PN lub aprobaty techniczne. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien przedstawić do zaakceptowania przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru zestawienie proponowanych do użycia materiałów (wraz z kartami katalogowymi, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami, jeżeli były wymagane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.500,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostały określone w rozdziale XXI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej oryginalny egzemplarz należy załączyć bezpośrednio do oferty (zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne jego oddzielenie od reszty dokumentów); - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach