Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności

GMINA NOWA SARZYNA ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA SARZYNA
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    REGON: 690581749
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności.Zakres robót obejmuje:a) wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie ścian, filarów, kolumn, komina i posadzki,b) demontaż armatury i instalacji elektrycznej,c) roboty przygotowawcze:- poduszki betonowe pod podciągi stalowe,- wykonanie słupów i podciągów,- wykonanie ścian z cegieł i gipsowo-kartonowych,- obudowa słupów, belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi,d) wykonanie posadzek z paneli, wykładzin i gresu antypoślizgowego,e) przygotowanie ścian: tynki, gładzie, izolacja, malowanie,f) wykonanie sufitów podwieszanych,g) wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,h) wymiana grzejników,i) pomieszczenie biurowe nr 216:Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.j) pomieszczenie biurowe nr 1 i 2:Wykucie wnęk w ścianie, demontaż przewodów, uzupełnienie tynków i rozebranie posadzki istniejącej. Wykonanie podłogi z paneli podłogowych na podkładzie z polistyrenu ekstrudowanego. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.k) pomieszczenie biurowe 213 i 214:Rozebranie posadzki istniejącej, demontaż ościeżnic drzwiowych, wymiana grzejnika stalowego. Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych. Wykończenie ścian g-k gładzią gipsową oraz obróbka otworu drzwiowego po demontażu. Wykonanie podłogi z paneli podłogowych na podkładzie z polistyrenu ekstrudowanego. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.l) pomieszczenie biurowe – informacja:Wykucie wnęk w ścianie, demontaż przewodów, demontaż tablicy ogłoszeniowej, uzupełnienie tynków. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.SALA KONFERENCYJNAPosadzka -Wykładzina dywanowa.Ściany- malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 cm od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).Sufit- sufit podwieszany modułowy (moduł o wymiarach 60 cm x 60 cm, gr.15 mm).Parapety - Parapety o gr. 3 cm aglomarmu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).ZAPLECZE SALI KONFERENCYJNEJPosadzka - płytka gresowa (kolor do uzgodnienia z inwestorem).Ściany - malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 m od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).Sufit - malowany farbą lateksową satynową.Parapety - Parapety o gr. 3 cm aglomarmur (kolor do uzgodnienia z inwestorem).HALL SALI KONFERENCYJNEJPosadzka - płytka gresowa (kolor do uzgodnienia z inwestorem)Ściany - malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 cm od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).Sufit - sufit podwieszany modułowy (moduł o wymiarach 60 cm x 60 cm, gr.15 mm).Parapety - Parapety o gr.3 cm aglomarmur (kolor do uzgodnienia z inwestorem).Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.2. Zakres zamówienia obejmuje również:- przygotowanie terenu budowy,- zabezpieczenie terenu budowy,- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,- uporządkowanie terenu budowy.3. Inne obowiązki i koszty WykonawcyDo zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,- utylizacja odpadów,- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),- oznakowanie prowadzonych robót,- opracowanie kosztorysu powykonawczego.W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zamówienia.4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny:1) spełniać wymagania i być zgodny z:a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,d) postanowieniami niniejszej umowy,e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;2) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami oraz ustawie o wyrobach budowlanych.5. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).7. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części.Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ niniejsze postępowanie obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, który został unieważniony w ramach części 15 postępowania opublikowanego przez Zamawiającego w dniu 06.06.2024 r. pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach