Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2019-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku szkoły podstawowej w miejscowości Chronów – roboty zewnętrzne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku szkoły podstawowej w miejscowości Chronów – roboty zewnętrzne. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty ziemne, 2) Izolacja pionowa, 3) Drenaż zewnętrzny, 4) Odprowadzenie wody z drenażu i rur spustowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno
Dodano: 2024-04-04 - Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach
Dodano: 2024-03-13 - Renowacja elewacji budynku Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Proszówkach
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie”
Dodano: 2023-10-16 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Olkuszu w Gminie Olkusz
Dodano: 2023-08-28 - Remont elewacji ściany budynku głównego, oraz szybu windowego w DPS Owczary
Dodano: 2023-08-13 - REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU
Dodano: 2023-06-26 - Termomodernizacja budynku starego Ośrodka Zdrowia w Wiśniowej – etap drugi.
Dodano: 2022-12-29 - Remont elewacji i balkonów w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie – etap II
Dodano: 2022-11-22