Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zygmuntowie

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    Z. Krasińskiego 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    REGON: 130378344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zygmuntowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zygmuntowie. Zakres robót obejmuje: 1) roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty murowe (ścianki działowe, uzupełnienie ścian), c) wykonanie podciągu stalowego, d) roboty tynkarskie (tynki wewnętrzne i gładzie gipsowe), e) montaż sufitów podwieszanych, f) wykonanie posadzek, g) wykonanie okładzin posadzek i schodów, h) wykonanie okładzin ścian oraz malowanie, i) montaż parapetów, j) montaż stolarki drzwiowej; 2) roboty sanitarne: a) przebudowa instalacji, b) montaż uprzednio zdemontowanych grzejników, c) montaż ustępów, umywalek i baterii, d) montaż osprzętu dla niepełnosprawnych; 3) roboty elektryczne.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz: Załącznik Nr 6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanychZałącznik Nr 7 Projekt budowlanyZałącznik Nr 8 Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w OpinogórzeNr 25 8229 1015 0000 0345 2000 00704. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolność techniczna lub zawodowaWarunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 2 roboty wykończeniowe (roboty wykończeniowe wnętrza budynku) o wartości min. 50 000,00 zł każda z robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach