Powiat Średzki ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
- Data zamieszczenia: 2013-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
ul. Wrocławska 2 2
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
REGON: 93193476200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w zakresie wymiany okien. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje modernizację budynku Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej polegającą na wymianie okien w pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku (po byłym banku BZWBK ) oraz w sali konferencyjnej - zgodnie z zał. STWiOR. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania: - wymiana starych okien drewnianych skrzynkowych na nowe okna drewniane zespolone wraz z obrobieniem na czysto (uzupełnienie tynków) i jednokrotnym pomalowaniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych oraz wymianą starych parapetów wewnętrznych na nowe z PCV HD w kolorze białym. 3. Roboty będą prowadzone w budynku Starostwa Powiatowego w: a) pomieszczeniach po b. Banku Zachodnim (dotyczy okien OB1, OB2, OB3 i OB4). Pomieszczenia w chwili obecnej są wyłączone z użytkowania. Można w nich zorganizować plac budowy tj. skład dla okien i materiałów pomocniczych. Czas pracy : - w godzinach od 7.00 do godz. 15.30 - poniedziałek, wtorek i czwartek - w godzinach od 7.00 do godz. 17.00 - środa, - w godzinach od 7.00 do godz. 14.00 - piątek. b) sali konferencyjnej (dotyczy okien OK) . Montaż okien będzie możliwy po uprzednim ustaleniu terminów w celu czasowego wyłączenia sali z użytkowania: - w godzinach od 7.00 do godz. 15.30 - poniedziałek, wtorek i czwartek - w godzinach od 7.00 do godz. 17.00 - środa, - w godzinach od 7.00 do godz. 14.00 - piątek. z zastrzeżeniem, że prace wewnątrz sali konferencyjnej mają odbyć się maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych. 4. Podane wymiary okien w zestawieniu stolarki są tylko wymiarami ogólnymi mającymi dać obraz zakresu robót, i nie są podstawą do wyprodukowania okien, w związku z powyższym wykonawca po podpisaniu umowy będzie zobowiązany we własnym zakresie dokonać pomiarów, które posłużą do produkcji okien. 5. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wymagania zawarte w opinii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZN.5183.74.2013.EM z dnia 31.01.2013r. - które zostało opublikowane na stronie internetowej w przedmiotowym przetargu. 6. Stosownie do wymagań Konserwatora Zabytków Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po podpisaniu umowy i dokonaniu szczegółowych pomiarów, przedłożył Zamawiającemu zestawienia stolarki okiennej (liczba planowanych do wymiany okien w poszczególnych typach, ze wskazaniem ich na rysunku elewacji: zwymiarowane rysunki okien, z uwzględnieniem plastycznych profili i detali) - w celu przesłania ich do zaopiniowania Konserwatorowi Zabytków. Podkreśla się, iż Konserwator Zabytków wymaga powtórzenia proporcji oraz wszystkich elementów plastycznych profilów słupków, ślemion oraz szprosów , co wynika z w/w opinii Konserwatora. 7. Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania, nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione w przedmiarze robót - przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy ustalaniu ceny. Zamawiający informuje , że dołączenia do oferty cenowej (załącznika nr 1 do SIWZ) szczegółowego kosztorysu ofertowego na całość zadania jest dobrowolne. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu, na którym odbywają się roboty, - po zakończeniu robót doprowadzenie tego terenu do należytego stanu i porządku. 8.Inwestor nie będzie wskazywał miejsca wywozu i składowania gruzu oraz starych okien. Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje gruz i odpady, stare okna zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty. 9. Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie urzędu w czasie jego codziennego funkcjonowania i w związku z powyższym należy uwzględnić ten fakt przy kalkulacji zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót oraz ciągów komunikacyjnych do miejsca wykonywania robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakł. Zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa dachu i wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 2 w Górze
Dodano: 2016-07-18 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 70 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY UL. SIKORSKIEGO 6; NR SPRAWY: INFR/423/2016
Dodano: 2016-06-14 - Remont pomieszczeń magazynowych i piwnicznych magazynu żywnościowego w budynku nr 15 k/7788 w Świętoszowie.
Dodano: 2016-04-20 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Wydziału Geodezji i Kartografii w Legnicy ul. Kościuszki 38 - dostawa i montaż okien drewnianych - etap II.
Dodano: 2016-04-19 - NAPRAWA POMIESZCZEŃ BUD. NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W JASTRZĘBIU k. NAMYSŁOWA
Dodano: 2016-02-02 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 100 - 102
Dodano: 2016-01-28 - Wymianę stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-18 - Wykonanie nakładek drewnianych na parapety lastrykowe w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-21 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą istniejącej oraz montażem nowej stolarki okiennej, stolarki drzwiowej i okien dachowych w budynkach nr 2 i nr 3 siedziby OReg AMW we Wrocławiu przy ul.Sztabowej 32..
Dodano: 2015-10-02 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJACE NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANAEJ NA BIAŁĄ Z PCV WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-09-21