Przetargi.pl
Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71) , fax. 085 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach przy ul. Przytorowej 9B polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót głównych: Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu. - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15cm - 6,92m3; - wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5m w gr. kat. I-II - 12,5m3; - zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3m i ubiciem warstwami co 15cm w gr. kat. III - 9,2m3; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - 15,08m3; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km ponad 1km (krotność = 5) - 15,08m3; - remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 10m2; - ściany żelbetowe grubości 8cm z ręcznym układaniem betonu o wysokości do 3,0m - 38,64m2; - ściany żelbetowe z ręcznym układaniem betonu dodatek za każdy 1cm różnicy grubości - 38,64m2; - przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach budynków i budowli - 0,386t; - tynki zwykłe kategorii III ścian i słupów wykonywane ręcznie - 25,3m2; - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie - 451,64m2; - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie płyt styropianowych do ścian styropian extrudowany gr. 10cm - 82m2; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z lepiku asfalt. - pierwsza warstwa - 82m2; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wyk. na zimno z lepiku asfalt. - druga i następna warstwa - 82m2 - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach styropian ekstrudowany gr. 10cm - 82m2; - ocieplenie ścian z gazobetonu metodą lekką-mokrą przez przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych - 84,265szt.; - wyprawa elewacyjna CERESIT CT 68 z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie na podłoże pierwszej warstwy farby gruntującej CT 16 - 16,853m2; - wyprawa elewacyjna CERESIT CT 68 z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - tynk mozaikowy - 16,853m2; - ocieplenie ościeży z gazobetonu o szerokości do 30cm płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża oraz ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 29,64m2; - ocieplenie ścian budynków z gazobetonu płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 368,634m2; - ocieplenie ościeży z gazobetonu o szerokości do 30cm ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki - 33,125m2; - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm - parapety - 15,55m2; - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym przy ociepleniu ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą - 266,25m; - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20m - 443,96m2; - rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 30,8m; - rozbiórka rynny z blachy nie nadającej się do użytku - 37,6m; - rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - 41,18m2; - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25cm - 46,28m2; - rynny dachowe z blachy ocynkowanej półokrągłe o średnicy 15cm - blacha powlekana - 37,6m; - rury spustowe z blachy ocynkowanej okrągłe o średnicy 12cm - blacha powlekana - 30,8m; - rozbiórka pokrycia pierwszej warstwy papy z dachów betonowych - 234m2; - rozbiórka pokrycia każdej następnej poza pierwsza warstwy papy z dachów betonowych (krotność = 3) - 234m2; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa - zagruntowanie - 234m2; - izolacje poziome na wierzchu konstrukcji z płyt styropianowych na lepiku płyty styropianowe z papą gr. 20cm. - 234m2; - ocieplenie ścian z gazobetonu metodą lekką-mokrą przez przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych - 1 053szt.; - pokrycie dachów jedną warstwa papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową - 234m2; - każda następna warstwa papy termozgrzewalnej - 234m2; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1km - 7,02m3; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km ponad 1km (krotność = 5) - 7,02m3; - opłata za utylizację - 7,02m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), tj. : - kierownik robót: uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami; 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. kierownika robót), 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, 6. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na wykonanie termomodernizacji budynku i min. 1 zamówienie na wykonanie remontu dachu o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto lub min. 1 zamówienie na wykonanie termomodernizacji budynku łącznie z wymianą dachu o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z: - Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem), - Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia), - Wskaźnikami czynników cenotwórczych. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku, złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach