Przetargi.pl
„Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach”

GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, PL.ODRODZENIA 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE
    PL.ODRODZENIA 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach” obejmujące przede wszystkim wykonanie: - robót przygotowawczych i rozbiórkowych,- nowego układu pomieszczeń na I kondygnacji budynku – modernizacja/przebudowa sanitariatów oraz utworzenie szatni,- robót związanych z dostosowaniem obiektu do przepisów przeciwpożarowych,- robót w zakresie stolarki drzwiowej,- robót posadzkowych,- robót murarskich, tynkarskich i malarskich,- białego montażu,- robót w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych,- pozostałych robót wykończeniowych.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiór Robót Budowlanych. UWAGA! Zamawiający informuje, iż roboty poza okresem wakacyjnym będą prowadzone w funkcjonującym Obiekcie, w związku z czym należy dostosować prowadzenie prac w sposób ograniczający uciążliwości dla funkcjonującej Publicznej Szkoły Podstawowej. Roboty uciążliwe, głośne, itp. należy wówczas prowadzić w godzinach popołudniowych (po zakończeniu zajęć lekcyjnych) i/lub w dni wolne od zajęć dydaktycznych. Roboty poza okresem wakacyjnym należy etapować w taki sposób, aby zachować ciągłość funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej. Poza okresem wakacyjnym pomieszczenia objęte zakresem robót będą udostępniane etapowo w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu, tj. kolejne pomieszczenie będzie przekazywane Wykonawcy dopiero po zakończeniu robót w poprzednim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Boguszowe-GorcachBank PKO BP SA 05 1020 5095 0000 5402 0011 4231z adnotacją „Wpłata wadium – numer sprawy ZP.271.9.2022UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia (musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji ) i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant/ poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą);5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.9. W przypadku wniesienia wadium w formie:- pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;- poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:a) w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej: dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z których każda polegała na budowie i/lub przebudowie i/lub modernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni min. 800 m2, w zakresie której wykonano:– roboty ogólnobudowlane,– roboty w zakresie instalacji sanitarnych,– roboty w zakresie instalacji elektrycznych.Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.b) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:1. Kierownikiem budowy – kierownikiem robót specjalności konstrukcyjno- budowlanej posiadającym łącznie:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,b) minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robót na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego.2. Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającym łącznie:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego.3. Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym łącznie:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego.Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji.Wymagane uprawnienia powinny być zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. Poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach