Przetargi.pl
Modernizacja budynku Przychodni Specjalistycznej Nr 1 przy ul. Hetmańskiej 21 (remont piwnic)

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-051 Rzeszów, ul. Czackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 532 360 , fax. 178 629 020
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1
    ul. Czackiego 2
    35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 532 360, fax. 178 629 020
    REGON: 31419300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Przychodni Specjalistycznej Nr 1 przy ul. Hetmańskiej 21 (remont piwnic)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV4540 0000 – 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4422 1000 – 5 Okna, drzwi i elementy podobne 4542 1131 – 1 Instalowanie drzwi i okien 4542 1141 – 4 Instalowanie przegród 4542 1160 – 3 Instalowanie wyrobów metalowych 4544 2100 – 8 Roboty malarskie 45260000 -7 Izolacje 4531 0000 – 3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 4531 5100 – 9 Instalacyjne roboty elektryczne, 4531 4200 – 3 Instalowanie infrastruktury kablowej, 4533 0000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 2. Przedmiotem zamówienia jest:  „Modernizacja budynku Przychodni Specjalistycznej Nr 1 przy ul. Hetmańskiej 21 (remont piwnic)”  Opis ogólny przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł płatne do dnia 30.10.2020r. do godziny 900 na konto Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Rzeszowie BGK/O Rzeszów 53 1130 1105 0005 2037 9620 0005 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BGK/O Rzeszów 53 1130 1105 0005 2037 9620 0005 – potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1.Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Wykonawcy sporządzą oferty zgodnie z wymaganiami siwz. 3.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 4.Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 5.Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 6.Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane. 7.Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną