Przetargi.pl
„Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu” realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu” realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu” realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT. BUDYNEK WESTERPLATTE 4: Stan istniejący Budynek zlokalizowany jest w zachodniej części osiedla robotniczego TAZ. Ograniczony jest ulicami M. Niedziałkowskiego od strony południowej , Boh. Westerplatte od strony północnej i T. Kościuszki od strony zachodniej. Układ urbanistyczny osiedla TAZ wpisany jest do rejestru zabytków województwa śląskiego. Budynek został wzniesiony na początku XX wieku i jest elementem powtarzalnym na osiedlu. Ma dwa wejścia jest dwukondygnacyjny z poddaszem obecnie niezamieszkały. Po przebudowie budynek będzie przeznaczony na świetlicę środowiskową. Sytuacja i dane ogólne: Inwestor: Gmina Zawiercie z siedzibą w Zawierciu Adres ewidencyjny: 42-400 Zawiercie ul. Westerplatte 4, nr działki 13/8 Województwo: śląskie Gmina: Zawiercie Styl: historyzm Opis obiektu: • Konstrukcja Budynek jest konstrukcji murowanej z cegły, tynkowany z zewnątrz, pokryty dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej, symetrycznym z wierzchnią warstwą papy. Nie jest podpiwniczony. Stropy wewnętrzne drewniane. Wysokości pomieszczeń przeważnie wynoszą około 275 cm 278 cm. W celu zrealizowania zamierzeń projektu będzie wyburzenie wewnętrznych ścian nośnych i działowych. Wyburzenia należy przeprowadzić etapowo. W celu wzmocnienia posadowienia budynku projekt konstrukcji przewiduje zastosowanie wzmocnienia za pomocą opaski fundamentowej. • Fundamenty Po dokonaniu odkrywki fundamentów stwierdzono, że są dość płytkie, poziom posadowienia sięga 90 cm. Fundamenty kamienne bez ławy. • Klatki schodowe Wewnętrzne klatki schodowe łączące poziomy parter, piętro i poddasze, drewniane, jednobiegowe, proste z drewnianymi prostymi balustradami, obudowane konstrukcją lekką Na parterze wydzielono komórki pod schodami. • Elewacje Zachowane elewacje 3-osiowe północna i południowa, 4-osiowe wschodnia i zachodnia wykonane ze szlachetnego tynku cementowego o charakterystycznej strukturze poziomej. Na elewacji północnej i południowej gzyms pod dachem. Od poziomu terenu oddzielona podmurówka obłożona tynkiem cementowym, gładkim. • Stolarka okienna i drzwiowa Pierwotna stolarka okienna: trójdzielna, skrzynkowa, szczątkowo zachowana pozostałe okna dostosowane wizualnie do pierwotnych z PCV. Pierwotna stolarka drzwiowa, zewnętrzna drzwi dwuskrzydłowe obecnie jednoskrzydłowe. • Instalacje Budynek wyposażony jest w instalację wodną, kanalizacyjną, instalację elektryczną, rynny spustowe nie są włączone do kanalizacji deszczowej. Budynek nie posiada centralnego ogrzewania. W pomieszczeniach znajdują się piece węglowe kuchenne i pokojowe. Budynek posiada cztery kominy. Kominy nad poziomem dachu otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym. Zestawienie powierzchni - powierzchnia użytkowa — 440,72 m2, - powierzchni zabudowy — 223,72 m2, - wysokość - 9,20 m, - kubatura - 1.859,50 m3, - rzut budynku - prostokąt, bryła prosta, zwarta. Zakres prac: 1) architektura i konstrukcja budynku: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych, - roboty betonowe — ławy, stopy, słupy, rygle, schody, stropy, - izolacje pionowe i poziome preparatami oraz izolacje cieplne, - roboty murowe ścian działowych, - roboty murowe ścian budynków wielokondygnacyjnych, - stolarka okienna, - stolarka drzwiowa, - tynki wewnętrzne natryskowe i wykonywane ręcznie, - malowanie tynków wewnętrznych, - montaż płyt PIR na ścianach, - licowanie ścian, - tynki i okładziny zewnętrzne, - podkłady pod posadzki, - wykonywanie posadzek z płytek klinkierowych, - montaż dźwigu osobowego, - rusztowania ramowe elewacyjne, - montaż ławek i koszy na śmieci, - wykonanie trawników i obsadzenie kwietników roślinami. 2) Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne - wykonanie korytowania, - konstrukcja nawierzchni zjazdu, - konstrukcja nawierzchni drogi i parkingów, - konstrukcja nawierzchni parkingu, - konstrukcja nawierzchni chodników na działce, - prefabrykaty betonowe, - oznakowanie. 3) Branża elektryczna: - przyłącze wewnętrzne kablowe, - demontaż skrzynek i rozdzielni, - rozdzielnice RG/B1/0, - rozdzielnica RG/B1/1, - rozdzielnica RK, - instalacja elektryczna - przewody, - montaż osprzętu inst. oświetlenia i gniazd wtyczkowych, - montaż opraw oświetleniowych, - instalacja słaboprądowa, - instalacja p. pożarowa i monitoring, - instalacja nagłaśniająca, - instalacja RTV, - instalacja oświetlenia dekoracyjnego, - instalacja odgromowa i uziemiająca, - pomiary elektryczne. 4) Branża sanitarna: a) instalacja wodociągowa: - montaż rurociągów z rur z tworzyw sztucznych, - izolacje rurociągów, - montaż zaworów, - montaż baterii umywalkowych. b) instalacja kanalizacyjna: - rurociągi z PVC kanalizacyjne, - czyszczaki kanalizacyjne, - rury wywiewne, - montaż umywalek, - montaż zlewozmywaków, - urządzenia sanitarne — kompakty. c) instalacje gazowe: - montaż rurociągów, - zawory gazowe, - filtry do gazu, - montaż sygnalizatora akustycznego. d) instalacja c.o. kotłownia i instalacja zewnętrzna c.o.: - rurociągi na ścianach budynku, - grzejniki stalowe płytowe, - zawory i głowice termostatyczne, - rurociągi w kotłowni, - montaż kotła gazowego, - montaż pompy kotłowej, - montaż pompy obiegowej, - montaż zaworów przelotowych, - system odprowadzania spalin, - zewnętrzna sieć c.o. — rury preizolowane. e) instalacja wentylacji: - kanały wentylacyjne, - zawory wywiewne, - czerpnie ścienne, - podstawy dachowe, - wentylatory dachowe, - wentylatory łazienkowe, f) przyłącza wodno-kanalizacyjne zewnętrzne: - roboty ziemne, - przyłącze wody, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - studnia wodomierzowa SW, - wykonanie przewiertu sterowanego, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - rozebranie i odbudowa nawierzchni drogi, - przyłącze kanalizacji deszczowej, g) przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrzne odcinek S2-Si2: - roboty ziemne, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - rozebranie i odbudowa nawierzchni drogi. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarami robót. Zamawiający zwraca uwagę, iż w dokumentacji projektowej znajdują się opisy wyposażenia budynku w meble, jednakże nie stanowi ono przedmiotu niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający zwraca również uwagę, iż w dokumentacji projektowej znajduje się opis modernizacji budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 1, jednakże nie stanowi on przedmiotu niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający informuje, iż w zakres niniejszego postępowania wchodzą przyłącza wodno – kanalizacyjne do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 1, Westerplatte 4 oraz komórek przy ulicy Niedziałkowskiego 1 oraz Westerplatte 4. Pozostałe instalacje branży sanitarnej komórek wchodzą w zakres odrębnego postępowania przetargowego tj. „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1.” 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 3. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 10. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na modernizacji budynku przy ul. Westerplatte 4, tj.: a) Architektura i konstrukcja: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - wykonania pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, - robót betonowych - ławy, stopy, słupy, rygle, schody, stropy, - izolacji pionowych i poziomych preparatami oraz izolacje cieplne, - robót murowych ścian działowych, - robót murowych ścian budynków wielokondygnacyjnych, - stolarki okiennej, - stolarki drzwiowej, - tynków wewnętrznych natryskowych i wykonywania ręcznego, - malowania tynków wewnętrznych, - montażu płyt PIR na ścianach, - licowania ścian, - tynków i okładzin zewnętrznych, - podkładów pod posadzki, - wykonywania posadzek z płytek klinkierowych, - montażu dźwigu osobowego, - roboty przy wznoszeniu rusztowań, - montażu ławek, koszy na śmieci oraz stojaka na rowery, - wykonania trawników i obsadzenia kwietników roślinami. b) Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne - wykonanie korytowania, - konstrukcja nawierzchni zjazdu, - konstrukcja nawierzchni chodnika w pasie drogowym, - konstrukcja nawierzchni drogi i parkingów, - konstrukcja nawierzchni parkingu, - konstrukcja nawierzchni chodników na działce, - prefabrykaty betonowe, - oznakowanie. c) Branża elektryczna: - przyłącze wewnętrzne kablowe, - demontaż skrzynek i rozdzielni, - rozdzielnice RG/B1/0, - rozdzielnica RG/B1/1, - rozdzielnica RK, - instalacja elektryczna — przewody, - montaż osprzętu inst. oświetlenia i gniazd wtyczkowych, - montaż opraw oświetleniowych, - instalacja słaboprądowa, - instalacja p. pożarowa i monitoring, - instalacja nagłaśniająca, - instalacja RTV, - instalacja oświetlenia dekoracyjnego, - instalacja odgromowa i uziemiająca, - pomiary elektryczne. Branża sanitarna: d) Instalacja c.o. kotłownia i instalacja zewnętrzna c.o.: - rurociągi na ścianach budynku, - grzejniki stalowe płytowe, - zawory i głowice termostatyczne, - rurociągi w kotłowni, - montaż kotła gazowego, - montaż pompy kotłowej, - montaż pompy obiegowej, - montaż zaworów przelotowych, - system odprowadzania spalin, - zewnętrzna sieć c.o. - rury preizolowane. e) Instalacje gazowe: - montaż rurociągów, - zawory gazowe, - filtry do gazu, - montaż sygnalizatora akustycznego. f) Instalacja wentylacji: - kanały wentylacyjne, - zawory wywiewne, - czerpnie ścienne, - podstawy dachowe, - wentylatory dachowe, - wentylatory łazienkowe. g) Instalacja wodociągowa wewnętrzna: - montaż rurociągów z rur z tworzyw sztucznych, - izolacje rurociągów, - montaż zaworów, - montaż baterii umywalkowych. h) Instalacja kanalizacyjna wewnętrzna: - rurociągi z PVC kanalizacyjne, - czyszczaki kanalizacyjne, - rury wywiewne, - montaż umywalek, - montaż zlewozmywaków, - urządzenia sanitarne - kompakty. i) przyłącza wodno-kanalizacyjne zewnętrzne: - roboty ziemne, - przyłącze wody, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - studnia wodomierzowa SW, - wykonanie przewiertu sterowanego, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - rozebranie i odbudowa nawierzchni drogi, - przyłącze kanalizacji deszczowej, j) przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrzne odcinek S2-Si2: - roboty ziemne, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - rozebranie i odbudowa nawierzchni drogi, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 i § 10 ust. 1 pkt. 11 i 12 wzoru umowy. 13. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: 1) Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie w ramach robót dot. budynku przy ul. Westerplatte 4:  windy - dźwig elektryczny osobowy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych bez maszynowni,  na parterze WC dla niepełnosprawnych, gdzie przewidziano uchwyty do toalet dla osób niepełnosprawnych, tj.: - komplet do toalety: uchwyt uchylny, uchwyt prosty, stal nierdzewna, matowa - 1 komplet, - komplet do umywalki: uchwyt uchylny, uchwyt prosty, stal nierdzewna, matowa - 1 komplet, - przejść bez progów wewnątrz budynku (progi aluminiowe zlicowane z posadzką), - układu i położenia pomieszczeń administracyjno-biurowych z zapleczem socjalno-gospodarczym dającego możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, - wydzielonych 3 miejsc postojowych (parkingowych dla niepełnosprawnych). 14. Zamawiający informuje, iż budynek będący przedmiotem niniejszego postępowania znajduje się na obszarze układu urbanistycznego osiedla robotniczego TAZ w Zawierciu, wpisanego do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego pod nr A 1428/91. Z tego względu teren i znajdujące się na nim obiekty podlegają szczególnej ochronie prawnej, wyrażającej się m.in. w konieczności uzyskania pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Zgodnie z posiadanym pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków robotami budowlanymi może kierować osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2019 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2067 z późn. zm.)). 15. Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia kierownika budowy posiadającego prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2019 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2067 z późn. zm.), a także kierowników robót branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej, posiadających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiednio: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - inżynieryjnej drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza łącznie w/w funkcji. 16. Zadanie realizowane w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dzwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4w Zawierciu” realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT. Uwaga nr: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 lit. a) 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. . Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach