Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. Lubelskiej 16 - MPPiRPA

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. Lubelskiej 16 - MPPiRPA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania pn. „MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. LUBELSKIEJ 16 - MPPiRPA” Przedmiotem zamówienia są prace remontowe budynku MPPiRPA przy ul. Lubelskiej 16. Prace, które należy wykonać w tym rozmiarze dotyczą izolacji ścian fundamentowych, ścian piwnic, odprowadzenia wód opadowych i roztopowych oraz remont pomieszczeń kotłowni, łazienki i pomieszczenia administracyjnego na parterze a także dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych ( prace zewnętrzne). Zakres zadania obejmuje między innymi: - izolacja ścian fundamentowych i piwnic z zastosowaniem płyt styropianowych i folii kubełkowej - wykonanie cokołu wokół budynku z wyprawką z tynku mozaikowego, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm - rozbiórka i odbudowa schodów betonowych obłożonych terakotą z poręczami od ul. Lubelskiej, - rozbiórka i wykonanie nowych schodów z kostki betonowej obłożonych terakotą z poręczami od strony północnej, - przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie podjazdu, - w pomieszczeniach kotłowni – wymiana okien drewnianych na PCV, - wymiana poziomu kanalizacyjnego z żeliwnego na PCV, - wymiana opraw świetlówkowych na LED-owe, - osuszanie pomieszczeń kotłowni przy użyciu osuszaczy kondensacyjnych, - przeróbka instalacji pieca gazowego, hydrotermy, c.o., - w pomieszczeniach kotłowni na ścianie południowej wykonać ściankę izolacyjną z bloczków gazobetonowych gr. 6cm i płyt styropianowych - przeprojektowanie systemu odprowadzania wód opadowych i roztopowych, - poszerzenie parkingu o 1,5m w stronę wschodnią poprzez wybrukowanie kostką betonową gr. 8 cm - inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. ISTOTNE INFORMACJE: 1. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót remontowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Organizacja robót musi być tak prowadzona, aby była jak najmniej uciążliwa dla Zamawiającego. 4. Do budowy Wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 5. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt przenoszenia istniejącego wyposażenia celem wykonania niezbędnych prac. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany lokalizacji kabli i urządzeń na etapie wykonawstwa z uwagi na możliwe kolizje z niewidocznymi istniejącymi instalacjami podtynkowymi. Wszystkie przejścia przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych, odpowiednio zamaskowanych i obrobionych na „czysto”. 7. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 8. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 9. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z dyrektorem przedszkola. 10. Wykonawca dokona podłączenia do istniejącej sieci elektrycznej urządzeń, które tego wymagają. 11. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. Wykonawca może zastosować urządzenia i materiały „równoważne”. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 13. Przed odbiorem końcowym robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów itp.) 14. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: a) zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego obiektu. b) Wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. c) Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. 15.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). 15.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 15.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi. 16. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 17.Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważne opisywanym”. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach