Przetargi.pl
Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej – etap II

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przedszkola w Górce Duchownej – etap II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania : 1) Rozbiórka schodów drewnianych na poddasze. 2) Rozebranie posadzek z lastriko, płytek ceramicznych i desek drewnianych. 3) Rozebranie pieców kaflowych. 4) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. 5) Ułożenie warstwy izolacyjne ze styropianu pod posadzki cementowe. 6) Wylanie posadzek cementowych 7) Montaż posadzek z wykładzin PCV i płytek ceramicznych. 8) Montaż wykładziny ściennej z PCV 9) Szpachlowanie ścian i sufitów. 10) Montaż sufitów podwieszanych. 11) Montaż ścianek działowych z płyt G-K. 12) Montaż nowej instalacji C.O. 13) Montaż nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 3. Oferent ponosić będzie również wszelkie koszty związane z : 1) Odbiorem kominiarskim poprawności podłączenia pieca C.O. do przewodu kominowego. 2) Odbiorem instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 3) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 4) Ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami. 5) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 6) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych. 7) Utrzymaniem na bieżąco czystości na terenie budowy. 8) Koordynowaniem prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 9) Prowadzeniem dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym w tym dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. 10) Zapewnieniem dozoru mienia na terenie budowy. 11) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach