Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ogłasza przetarg
- Adres: 44310 Radlin, ul. Mielęckiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 292 348
- Data zamieszczenia: 2018-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie
ul. Mielęckiego 13
44310 Radlin, woj. śląskie
tel. 327 292 348
REGON: 27151062700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie - II etap, wymiana podłóg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie robót budowlanych mających na celu modernizację podłóg wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót : 1) w zakresie modernizacji podłóg drewnianych: a) rozebranie starych podłóg drewnianych – ok. 430 m2, b) montaż legarów drewnianych – ok.2,30 m3, c) montaż drewnianych listw przyściennych (ćwierćwałki) – ok.244 mb, d) wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB grubości 22 mm – ok.430 m2, e) montaż obiektowej wykładziny PCV (grubość min.24mm, klasa ścieralności T) z wywinięciem cokolika szer.15cm na ścianę – ok.455 m2, f) zgrzanie wykładzin w miejscach styku – ok. 455 m2, 2) w zakresie modernizacji posadzek betonowych : a) rozebranie części posadzek – ok.47,5 m2, b) wykonanie posadzki z płytek terazzo kładzionych na kleju – ok. 47,5 m2, c) wykonanie cokolików szer. 10cm z płytek terazzo – ok. 26 mb. 3) W zakresie wykonania balustrady ze stali nierdzewnej a) demontaż starej, metalowej balustrady schodowej – 66 szt. b) montaż balustrady schodowej wykonanej ze stali nierdzewnej, o wysokości min.110cm, mocowanej do podłoża co trzeci schodek, z wypełnieniem balustrady szerokości max. 12cm i uniemożliwiającym wspinanie się, z poręczą wyposażoną w elementy uniemożliwiające zsuwanie się po niej – 33 mb 4) w zakresie robót towarzyszących a) wywóz gruzu i zdemontowanych materiałów – ok.23 m3 b) malowanie uzupełniające lamperii farbą olejną – ok.150 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wzór zał. Nr 1 do SIWZ 2 Wyceniony przedmiar robót – wzór zał. Nr 9 do SIWZ; 3. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, dotyczy to również spółki cywilnej; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców :w terminie 3-ch dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.22 ust. 1 pkt 23) ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie prac remontowych w budynku Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Grunwaldzkiej 80. Pawilon A oraz pomieszczenia sanitarne”
Dodano: 2020-01-16 - Remont podłogi w pomieszczeniu biurowym przy ul. Pośpiecha 14 w Katowicach
Dodano: 2019-07-17 - Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń pracowni praktycznych nauki zawodu i warsztatów szkolnych w placówkach oświatowych w Częstochowie -2 części
Dodano: 2017-10-10 - Remont podłóg: Wojewódzka 28a/11, Kordeckiego 2/12, Francuska 39/1
Dodano: 2017-09-01