Przetargi.pl
Modernizacja budynku Przedszkola nr 11, dzielnica Maroko-Nowiny; roboty ogólnobudowlane

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Przedszkola nr 11, dzielnica Maroko-Nowiny; roboty ogólnobudowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane mające na celu modernizację budynku Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Ogólny zakres robót: 1. Roboty zewnętrzne: - roboty demontażowe i rozbiórkowe związane z remontem elewacji, daszków i balkonu, tj. kratek wentylacyjnych, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich w tym dylatacyjnych, podokienników zewnętrznych, okładzin z płytek ceramicznych balkonu, balustrad na balkonie oraz kamer i lamp wraz z ich ponownym montażem, - remont daszków, - remont balkonu wraz z zakupem, dostawą i montażem balustrady o wysokości 1,10 m spełniającej wszelkie rygory bezpieczeństwa, - docieplenie ścian zewnętrznych powyżej terenu płytami styropianowymi o gr. 15 cm oraz cokołów gr. 10 cm (max. lambda 0,033 W/mK) wraz z robotami towarzyszącymi, tj. montażem parapetów zewnętrznych (kompletnych), opierzeń z blachy stalowej powlekanej, rynien i rur spustowych (materiały budowlane w odcieniach szarości), - montaż listew (profili) dylatacyjnych, - montaż parapetów zewnętrznych powlekanych aluminiowych (kompletnych) w odcieniach szarości, - wykonanie w odcieniach szarości tynku cienkowarstwowego polikrzemianowego o gr. 2,0 mm oraz tynku żywicznego na cokołach, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, - wykonanie izolacji termicznej ścian piwnicznych za pomocą płyt z polistyrenu ekstradowanego gr. 10 cm, - montaż folii kubełkowej, - likwidacja istniejącego wsypu oraz dostawa i montaż nowych krat naświetli piwnicznych, - demontaż i montaż nowej drabiny na dach spełniającej wszelkie rygory bezpieczeństwa oraz wykonanej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami BHP, - przebudowa istniejącej kolidującej instalacji solarnej, - montaż instalacji odgromowej. 2. Roboty remontowe wewnętrzne - remont pomieszczeń piwnicznych: naprawa tynków ścian wraz z ich odgrzybianiem metodą smarowania, roboty okładzinowe z płytek ceramicznych ścian i posadzek, montaż stolarki drzwiowej, roboty malarskie ścian i sufitów, - remont pomieszczeń parteru: roboty okładzinowe z płytek ceramicznych posadzek, naprawa tynków ścian, roboty malarskie ścian i sufitów w tym lamperii o wysokości 1,60 m, - remont pomieszczeń piętra: roboty okładzinowe z płytek ceramicznych posadzek, naprawa tynków ścian, roboty malarskie ścian i sufitów w tym lamperii o wysokości 1,60 m, - na parterze i piętrze wymiana istniejącej stolarki drzwiowej w tym drzwi do sal lekcyjnych o wymiarach 1,20 x 2,00 w świetle ościeżnicy z atestami i certyfikatami i dopuszczeniami do zabudowy w obiektach przedszkolnych, przeszklone szkłem bezpiecznych (drzwi dwuskrzydłowe o min. szerokości jednego skrzydła 0,90 m w wewnętrznym świetle), - klatki schodowe – zakup, dostarczenie i montaż balustrad o wysokości 1,10 m spełniających wszelkie rygory bezpieczeństwa, roboty okładzinowe z płytek ceramicznych schodów i podestów, naprawa tynków ścian, wykonanie robót malarskich w tym lamperii o wysokości 1,60 m. Należy założyć, że prace w obiekcie mogą być realizowane tylko w okresie wakacji letnich. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową (tj. podlegającego zapłacie po rozliczeniu i po odbiorze końcowym) – nie przekroczy 20% ceny ofertowej. Harmonogram musi być uzgodniony z Użytkownikiem obiektu. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w celu uzyskania jego akceptacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnym zmian w zakresie dostępności do obiektu, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych, - wykonanie prac murarskich i tynkarskich, - wykonanie prac wykończeniowych, - wykonanie instalacji elektrycznych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach