Przetargi.pl
Modernizacja budynku położonego w Gostyniu, ul. Wrocławska 8, 63-800 Gostyń

Powiat Gostyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63800 Gostyń, ul. Wrocławska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 575 25 13 , fax. 65 572 31 46
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński
    ul. Wrocławska 256
    63800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 575 25 13, fax. 65 572 31 46
    REGON: 41105048000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku położonego w Gostyniu, ul. Wrocławska 8, 63-800 Gostyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Modernizacja budynku położonego w Gostyniu, ul. Wrocławska 8, 63-800 Gostyń. 2.Kod CPV: 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne. 3.W skład zadania wchodzą roboty branży ogólnobudowlanej – roboty budowlane, instalacje sanitarne wod.-kan., instalacje elektryczne i instalacje c.o. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: wykucie z muru 64 szt. ościeżnic drzwiowych, zerwanie ok. 630 m2 posadzek, zeskrobanie ok. 3400 m2 farby ze ścian, rozebranie ok. 260 m2 wykładziny ściennej z płytek, rozebranie ok. 150 m2 ścianek działowych, wykonanie ok. 270 m2 okładzin stropów z płyt gipsowo – kartonowych, odbicie i uzupełnienie ok. 500 m2 tynków , wykonanie 3300 m2 gładzi gipsowych, pomalowanie farbą emulsyjną ok. 3000 m2 ścian i sufitów, malowanie technologia natrysku ok. 250 m2 ścian, ułożenie ok. 800 m2 wykładzin rulonowych zgrzewanych wraz z częściowym wykonaniem warstw wyrównawczych, montaż ok. 80 m2 drzwi wewnętrznych, demontaż łącznie 12 kpl. umywalek , ustępów i zlewów, montaż łącznie 11 kpl. Umywalek, muszli ustępowych i pisuarów, demontaż i montaż 50 kpl. grzejników, ułożenie ok. 1200 m rurociągów fi 20 i fi 25, ułożenie ok. 1500 m przewodów kabelkowych, zamontowanie ok. 620 puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż ok. 233 opraw oświetleniowych, ułożenie ok. 3600m okablowania strukturalnego, wykonanie badań i sprawdzeń instalacji 5.Inwestycja będzie realizowana w warunkach funkcjonującego obiektu. 6.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2)Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3)Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4)Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania budynku; 5)Wykonawca winien po każdym dniu prowadzenia inwestycji, miejsce wykonywania prac posprzątać, z ciągów komunikacyjnych usunąć wszelkie pozostałości materiałów budowlanych, gruz i kurz, a korytarze i klatki schodowe zmyć na mokro; 6)Wykonawca winien należycie zabezpieczyć przed uszkodzeniem posadzki nie podlegające modernizacji, a uszkodzone elementy wymienić na nowe; 7)Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 8)Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: prac rozbiórkowych, prac murarskich, prac wewnętrznych wykończeniowych, prac montażowych dotyczących instalacji elektrycznych, wod.-kan. i c.o. oraz ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 2 pkt 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie ofertowania – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”. 7.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2)przedmiary robót (kosztorys nakładczy), 3)rysunki pomocnicze. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach