Przetargi.pl
Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem.

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 50659059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania: Modernizacja budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej oraz remont wejścia na Górę Zamkową. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: opracowanie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego, szczegółowej koncepcji zagospodarowania terenu z uwzględnieniem spójnych stylistycznie rozwiązań materiałowych, uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, wykonanie dokumentacji tj. Projekt budowlany i wykonawczy lub budowlano-wykonawczy obejmujący wszystkie branże, uzyskanie pozwoleń na budowę/ zgłoszeń, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla każdej z branż, opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie harmonogramu robót budowlanych, kompleksowe wykonanie robót budowlanych, sieciowych i instalacyjnych wraz z przyłączami na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowania wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przekazania Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją, sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji. Zamówienie podzielone jest na 2 części. Część 1 Przedmiot zamówienia obejmuje Modernizację Ośrodka Edukacji Ekologicznej w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na dz. Nr 96, 98/2. Część 2 Przedmiot zamówienia obejmuje remont wejścia na Górę Zamkową w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr 707. UWAGA: Szczegółowy opis zamówienia zawierający minimalne wymagania został przedstawiony w Części III SIWZ, w skład której wchodzi Program Funkcjonalno - Użytkowy – zwany dalej PFU. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: - w części I zamówienia: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych); - w części II zamówienia: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia wadium powinno być złożone oddzielnie na każdą część zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne i ważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach