Przetargi.pl
Modernizacja budynku Ośrodka dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach przy ul. Spokojnej 2-5.

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Ośrodka dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach przy ul. Spokojnej 2-5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Ośrodka dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy w Żarach przy ul. Spokojnej 2-5 z podziałem na zadania : Zadanie 1 - remont instalacji wod.- kan. i wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 2 w zakresie: - dostawa i montaż rurociągu z tworzyw sztucznych ( PP,PE,PB) o średnicy zew. od 20 mm do 63 mm z zaworami, - dostaw i montaż baterii umywalkowych , zlewozmywakowych, prysznicowych, - dostawa i montaż wodomierzy skrzydełkowych - dostawa i montaż instalacji kanalizacyjnej PCV o średnicy od 50 do 160 mm, - dostawa i montaż muszli ustępowych i pisuarów, - dostawa i montaż umywalek, zlewozmywaków, brodzików natryskowych, - dostaw i montaż rurociągu p.poż stalowego z rur stalowych ocynkowanych o śr. od 25 do 65 mm - dostawa i montaż szafek hydrantowych z zaworami, - wymiana przyłącza kanalizacji deszczowej. Zadanie 2 - montaż instalacji telewizji dozorowej w budynku nr 2 w zakresie: - wykucia i montażu okablowania w rurach winidurowych, - dostawa i montaż kamer wewnętrznych i zewnętrznych, - dostawa i montaż monitora, rejestrator, urządzenia Switch, - dostawa i montaż szaf wiszących dwusekcyjnych, - dostawa i montaż UPS. Uwaga! Dla osiągnięcia zamierzonego celu, wymaga się żeby kamery i urządzenia pochodziły od jednego producenta. Zadanie 3 - dostawa i montaż opraw oświetleniowych w budynku nr 2 w zakresie: - dostawa i montaż opraw świetlówkowych w obudowie metalowej, - dostawa i montaż opraw oświetleniowych żarowych, - dostawa i instalacja dzwonków typu szkolnego z zegarem elektrycznym, - dostawa i montaż elektronicznych liczników energii. Zadanie 4 - modernizacja stołówki i pomieszczeń dla administracji w budynku nr 5 w zakresie: - zerwanie oraz dostawa i montaż wykładziny z tworzyw sztucznych dwukolorowej z cokolikiem, - zerwanie oraz i montaż paneli podłogowych . Materiał inwestora. - zerwanie oraz dostawa i wykonanie posadzki z płytek gresowych z cokolikiem, - demontaż okien drewnianych oraz dostaw i montaż stolarki okiennej z PCV z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - wewnętrzne roboty budowlane ( wykucia, zamurowania, tynkowanie, wykonanie gładzi z gipsu, wykucie ościeżnic, malowanie ścian i sufitów), - dostawa i montaż stolarki drzwiowej ( drewnianej, aluminiowej i PCV) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Technologia wykonania robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 5. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 - 14.00 pok. 210. 6. Na wykonane roboty wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 m-cy. 7. Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 8. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ 9. Budynek ośrodka jest budynkiem, w którym ponad 50% powierzchni przeznaczona jest cele mieszkalne ( informacja do ustalenia właściwej stawki podatku VAT).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453156004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a/ zadanie 1 - 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) b/ zadanie 2 - 1.000,00 zł ( słownie jeden tysiąc złotych 00/100) c/ zadanie 3 - 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych 00/100) d/ zadanie 4 - 2.900,00 zł ( dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną