Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU ORAZ OBEJŚCIA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KOBYLI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM REALIZOWANA W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.

Urząd Gminy Kornowac ogłasza przetarg

  • Adres: 44-285 Kornowac, ul. Raciborska 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4301037-39 , fax. 032 4301333
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kornowac
    ul. Raciborska 48 48
    44-285 Kornowac, woj. śląskie
    tel. 032 4301037-39, fax. 032 4301333
    REGON: 27176309600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornowac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU ORAZ OBEJŚCIA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KOBYLI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM REALIZOWANA W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje : 1)Zagospodarowanie terenu przy Domu Kultury a) Wykonanie parkingów, placów i chodników o nawierzchni z kostki betonowej w ilości 710 m? wraz z wykonaniem podbudowy b) Wykonanie dróg dojazdowych z kostki betonowej w ilości 550m? wraz z wykonaniem podbudowy c)Wykonanie dróg dojazdowych z asfaltobetonu w ilości 400m? wraz z wykonaniem podbudowy d) Wykonanie elementów małej architektury: ławek parkowych 8 szt.; koszy na śmieci 6 szt.; lamp parkowych 6szt.; piaskownicy e) Wykonanie elementów zieleni: trawników, obsadzenie drzew, skalniak f) Wykonanie 2 szt. Pochylni dla osób niepełnosprawnych g) Wykonanie remontu schodów wejściowych do budynku 2)Remont wnętrza sali wielofunkcyjnej Domu Kultury w Kobyli a) Remont posadzek polegający na wymianie zniszczonych elementów posadzek z deszczułek, częściowej wymianie na nowe posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikami b) Przebudowa pomieszczenia hallu na szatnię i WC dla osób niepełnosprawnych c) Przebudowa wejścia do budynku d) Roboty malarskie i okładzinowe sali głównej e) Wymiana istniejącego sufitu podwieszanego z blach stalowych na sufit z płyt gipsowych z włóknem mineralnym typu Thermatex wraz z wykonaniem nowego rusztu 3)Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej w Gminnym Ośrodku Kultury: kompleksowy remont instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a) Przebudowa istniejącego przyłącza do obiektu b) Zabudowa złącza pomiarowego c) Wykonanie wewnętrznych linii zasilających d) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu 4)Przebudowa instalacji c.o. oraz wentylacji Domu Kultury: kompleksowy remont instalacji c.o. oraz wentylacji zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 5)Remont pomieszczeń zaplecza Domu Kultury w Kobyli: a) Roboty malarskie b) Tynki- uzupełnienie c) Posadzki z PVC typ Tarket d) Posadzki z płytek posadzkowych e) Wymiana stolarki drzwiowej 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - załącznik Nr 5 do SIWZ - Przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i obioru robót budowlanych, dokumentacje projektowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,- zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy,- zł). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. Umieszczenie w ofercie oryginału, powoduje brak możliwości zwrotu dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Kornowacu , Bank Spółdzielczy Rybnik 45 8455 0000 2001 0032 3095 0002 z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony na modernizację budynku oraz obejścia Gminnego Ośrodka Kultury w Kobyli wraz z wyposażeniem. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota określona w ust. 1 musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3, dokument wadium można dołączyć do oferty (brak możliwości jego zwrotu) lub złożyć go w Sekretariacie Urzędu Gminy, (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy wówczas umieścić w ofercie). 6.Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej winne być ważne przez okres ważności oferty, winne dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez spełnienia jakichkolwiek warunków dodatkowych. 7.Wadium zostanie zwrócone w terminach unormowanych w art. 46 ustawy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu budowy dróg dojazdowych, placów, parkingów bądź chodników wykonanych z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m?. b). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie wod-kan, co, wentylacji, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. e). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornowac.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach