Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszkalnego przy 17-tu Pionierów 11C w Krośnie Odrzańskim wraz z wykonaniem świadectw energetycznych

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2009-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszkalnego przy 17-tu Pionierów 11C w Krośnie Odrzańskim wraz z wykonaniem świadectw energetycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa segmentu istniejącego budynku mieszkalnego usytuowanego w Krośnie Odrzańskim przy ul. 17 Pionierów nr 11 C, dz. nr 1214_3 w celu jego dostosowania do obowiązujących aktualnie standardów. Przebudowywany segment stanowi część (1 klatkę) wieloklatkowego budynku o funkcji w większości mieszkalnej. DANE OGÓLNE BUDYNKU 1. Funkcja obiektu - budynek mieszkalny 6-rodzinny 2. Forma obiektu - budynek stanowi 1 segment (1 klatkę) w budynku wieloklatkowym, 3-kondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym, z dachem stromym dwuspadowym pokrytym blacho-dachówką na więźbie drewnianej, podpiwniczony - piwnice dwupoziomowe - poziom wyższy dostępny z klatki schodowej, niższy za pomocą włazu. 3. Dane liczbowe budynku Długość 16,40 m Szerokość 9,40 m Wysokość maksymalna od poziomu terenu do kalenicy 14,90 m Ilość kondygnacji użytkowych nadziemnych 3 Powierzchnia zabudowy 154,00 m2 Powierzchnia użytkowa (mieszkań) 321,40 m2 Kubatura 2 342,0 m3 Zakres przebudowy obejmuje m.in.: 1. rozbiórkę istniejącego żelbetowego zespołu wejściowego do budynku (schody, podest, zadaszenie) od strony frontowej południowej 2. rozbiórkę istniejących schodów gosp. do piwnicy od strony tylnej północnej 3. rozbiórkę gospodarczej przybudówki przy tylnej ścianie budynku z odtworzeniem pierwotnego okna piwnicznego. 4. przywrócenie pierwotnego wejścia głównego do budynku od strony frontowej z zadaszeniem 5. przebudowę wnętrz w ramach istniejącej kubatury, tak aby powstało 6 niezależnych lokali mieszkalnych, dwupokojowych, z kuchnią oraz łazienką 6. przebudowę wejścia i schodów do piwnicy 7. remont stropów drewnianych z wymianą lub naprawą drewnianych belek stropowych oraz wymianą istniejącej polepy na wypełnienie z wełny mineralnej 8. wymianę istniejących podłóg i posadzek 9. wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w całości oraz nowe okna i drzwi dla nowych otworów drzwiowych i okiennych 10. termorenowację budynku - docieplenie ścian zewnętrznych (frontowej i tylnej) metodą lekką- mokrą wg instrukcji ITB, styropianem gr. 15 cm, w poziomie cokołu i w gruncie 8-12 cm; oraz docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną za pomocą wełny mineralnej o łącznej gr. min. 25 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składających się na budowę, lub remont lub modernizację co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2, b) dysponują lub będą dysponować osobami - co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 z osób w zakresie poszczególnych branż o ile Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia szersze niż w jednej branży) 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się by Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z Wykonawców, 3) kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w części VIII ust. 1 pkt.1, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz, wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ, robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom opisanym w części VIII, ust. 1, pkt 1a tej SIWZ, z podaniem daty, miejsca wykonania i Zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. b) wykaz osób, wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - poprzez załączenie do oferty kopii uprawnień do kierowania robotami i kopii aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i Architektów. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach