Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA KUKAWY WRAZ Z MODERNIZACJĄ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PRZED BUDYNKIEM NA DZ. EW. 524 OB. EW. DĘBNIAKI GM. KOWAL

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA KUKAWY WRAZ Z MODERNIZACJĄ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PRZED BUDYNKIEM NA DZ. EW. 524 OB. EW. DĘBNIAKI GM. KOWAL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji budynku mieszkalnego oraz nawierzchni przed budynkiem na dz. ew. 524 w ob. ew. Dębniaki Gm. Kowal. 3.1.1 Ogólna charakterystyka robót. a) Schody wejściowe do budynku mieszkalnego - odtworzyć istniejącą geometrię. - Rozebranie balustrad, okładzin wraz z płytą posadzkową, schodami i ściankami do poziomu terenu. -Wyrównanie ściany fundamentowej z wykonaniem izolacji z papy asfaltowej. -Wymurowanie ścianek gr. 25 cm z cegły pełnej z otynkowaniem i izolacją powłokową bitumiczną. -Wykonanie zasypki piaskowej pod płytę żelbetową. -Wykonanie płyty żelbetowej gr. 15 cm z betonu B25 zbrojonego prętami #12, ze schodami -Wykonanie izolacji z folii. -Wykonanie szlichty cementowej gr .5-8 cm. -Wykonanie izolacji mineralnej z np.C166 na zagruntowanym podłożu. -Ułożenie płytek gress antypoślizgowy na podeście, schodach, cokoliku. -Obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi. -Montaż balustrad z konserwacją i malowaniem elementów stalowych i drewnianych. b) Schody boczne do budynku mieszkalnego -Demontaż istniejącej okładziny schodów. -Wyrównanie podłoża. -Wykonanie izolacji mineralnej z np.C166 na zagruntowanym podłożu. -Ułożenie płytek gress antypoślizgowy na podeście, schodach, cokoliku. -Obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi. -Konserwacja i malowaniem elementów stalowych i drewnianych c) Malowanie elewacji -Naprawa pęknięć ścian zaprawą elastyczną. -Odkucie luźnego tynku z uzupełnieniem tynku. -Zeskrobanie starej powłoki malarskiej. -Ułożenie siatki na kleju na płaszczyźnie elewacji. -Wykonanie warstwy tynku mineralnego cienkowarstwowego z malowaniem farbą sylikonową. -Ułożenie płytek klinkierowych na cokole. -Wykonanie opaski żwirowej z obrzeżem trawnikowym. d) Ogrodzenie budynku mieszkalnego -Wykonanie uzupełnienia drewnianych elementów uszkodzonych w ogrodzeniu. -Oczyszczenie drewna z nalotu biologicznego z malowaniem dwukrotnym Drewnochronem lub środkiem równoważnym. e) Pokrycie dachu budynku mieszkalnego. -Demontaż pokrycia z dachówki karpiówki wraz z obróbkami. -Poziomowanie połaci dachu. -Ułożenie folii dachowej para przepuszczalnej. -Ułożenie kontr łat i łat pod rozstaw nowej dachówki. -Montaż obróbek z blachy powlekanej, rynien i rur spustowych z pcw. -Ułożenie dachówki karpiówki z gąsiorami, dachówkami przejściowymi i wentylacyjnymi. - Prace uwzględniają wywóz i utylizację gruzu, oraz nadmiaru gruntu. f) Utwardzenie terenu - chodniki -Wykonanie korytowania pod konstrukcję nawierzchni. -Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. -Ułożenie kostki Polbruk lub materiałem równoważnym gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm w obrzeżach 8/30 na ławie cementowo piaskowej. g) Utwardzenie terenu - drogi -Wykonanie korytowania pod konstrukcję nawierzchni. -Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. - Wykonanie podbudowy betonowej B12.5 gr 12 cm. -Ułożenie kostki Polbruk lub materiałem równoważnym gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm w krawężnikach 15/30 na ławie betonowej. 3.2. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna (w tym Ogólna Specyfikacja Techniczna, Ogólna charakterystyka robót, przedmiar robót wraz z rysunkami) 3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45260000-7 Roboty w zakresie wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45442180-2 Powtórne malowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 3.4. Miejsce wykonywania robót: działka ewidencyjna: 524 położone w obrębie ewidencyjnym: Dębniaki, Gmina: Kowal, Powiat: Włocławski, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 3.5. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. 3.7. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 3) Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia placu budowy w cenę oferty. 3.8. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 3.9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 3) Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 4) Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 3.10. Informacje na temat podwykonawców: 1) Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 2) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. 3) Zgodnie z art. 6471 Kodeksu cywilnego do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 3.11. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: 1) Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane urządzenia, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 16.2 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 16.3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. 30.09.2013r. godz. 10.00 16.4 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 16.5 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 w banku BGŻ oddział we Włocławku z dopiskiem wadium - Z-2710-11/13. 16.6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 16.7 Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 16.4 ppkt. 2)-5), należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 16.8 Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: 16.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach