Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszczącego salę staromiejską - kamieniczki przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszczącego salę staromiejską - kamieniczki przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja budynku mieszczącego salę staromiejską - kamieniczki przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zniszczonych przedproży kamieniczek oraz wymianie zniszczonej podłogi sali staromiejskiej w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku mieszczącego salę staromiejską - kamieniczki przy ul. Św. Ducha 3-4 w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Remont posadzki w Sali Ślubów ADRES INWESTYCJI : ul. św. Ducha; 82 300 Elbląg BRANŻA : Budowlana b) PRZEDMIAR nr 0003/03/13 OBIEKT: Remont przedproży kamienic ADRES: ul.Św.Ducha 3-4 Elbląg RODZAJ ROBÓT: remontowe i renowacyjne CPV 45453000-7 Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKT WYKONAWCZY TEMAT: PROJEKT REMONTU PRZEDPROŻY OBIEKT: PRZEDPROŻA KAMIENIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW.DUCHA 3-4 B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH TEMAT: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: REMONT PRZEDPROŻY KAMINIC LOKALIZACJA: ELBLĄG, UL. ŚW. DUCHA 3-4 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: a) remont przedproży kamieniczek przy ul, Św. Ducha 3-4 w Elblągu, b) wymianę zniszczonej po zalaniu drewnianej podłogi (parkiet) w sali ślubów znajdującej się w kamienicy przy ul. Św. Ducha. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty przekazania terenu budowy. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647/1/- Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (delikt + kontakt) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia (OC). Zakres ubezpieczenia polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule: a) szkody w mieniu znajdującym się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą, polegające na zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie, b) szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem, c) szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa, d) szkody w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych usług o podobnych charakterze wykonywanych przez ubezpieczonego, e) szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania, f) szkody wyrządzone przez pojazdy niepodlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności, g) utracone korzyści i inne straty wynikające z wypadku, o ile szkoda na osobie lub w mieniu jest objęta ochroną ubezpieczeniową, h) szkody wyrządzone pracownikom osób objętych ubezpieczeniem (OC pracodawcy). 11. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. Z uwagi na korzystanie z terenu wokół budowy przez innych użytkowników, Wykonawca w czasie realizacji robót będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie składował własne urządzenia i zbędne materiały, w jednym wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że nadzór autorski pełnić będzie autor dokumentacji projektowej, tj. firma Biuro Inżynierskie Anna Gontarz Bagińska z siedzibą w Gdańsku Nowy Świat (80-299) przy ul. Nad Jeziorem 13. 13. Zamawiający, informuje, że obiekt, w którym prowadzone będą roboty budowlane wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A-568 z dnia 28.12.1968 r. oraz decyzją nr A-575 z dnia 28.12.1968 r. 14. Zamawiający informuje, że roboty budowlane rozpoczną się po wydaniu decyzji Konserwatora Zabytków zezwalającej na wykonanie robót budowlanych przy obiekcie zabytkowym. Kopię decyzji Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po jej otrzymaniu. 15. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach