Miasto i Gmina Szczawnica ogłasza przetarg
- Adres: 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2622203, 2622530 , fax. 018 2622530
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szczawnica
ul. Szalaya 103 103
34-460 Szczawnica, woj. małopolskie
tel. 018 2622203, 2622530, fax. 018 2622530
REGON: 00052638600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczawnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie hydroizolacji i osuszenia piwnic zgodnie z ekspertyzą mykologiczno - budowlaną opracowaną przez mgr inż. J. Rajcę z września 2009 r. - załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont elewacji; - stolarka drewniana o wymiarach i podziale jak w przykładowym zestawieniu - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ - wraz z montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; stolarka okienna nawiązująca charakterem do istniejącej - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - remont elewacji polega na ociepleniu styropianem o gr. 5 cm oraz wykonaniu tynku akrylowego - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - wymiana istniejącego drewnianego dekoracyjnego obicia ścian na nowe (z zachowaniem istniejącego układu i formy) - wymiana podsuwitek, podbitek, okapów - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - wymiana elementów barierek stylowych, drewnianych wraz z malowaniem - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym (z zachowaniem istniejącego układu i formy) - wykonanie daszku nad wejściem głównym oraz atrapy frontonu wejściowego oraz jego montaż na markach stalowych w odl. 20m od elewacji - jak na rysunku - załącznik nr 9 do SIWZ - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - rozbiórka i zabezpieczenie istniejącego zsypu węgla - wykonanie cokołów z kamienia naturalnego - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym 3. Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej rynien oraz rur spustowych 4. Modernizacja kotłowni - malowanie ścian - oznaczenie kierunków przepływu wody na instalacji - uzupełnienie oświetlenia 5. Rewaloryzacja terenu po remoncie - ewentualna naprawa nawierzchni wokół budynku i ogrodzeń oraz przywrócenie terenów zielonych do stanu poprzedniego 6. Wykonanie i umieszczenie w uzgodnionych z Zamawiającym miejscach tablic informacyjnych wymaganych przepisami Prawa Budowlanego oraz zasadami obowiązującymi przy dofinansowaniu zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą MPRO. Wykonawca, z którym podpisana zostanie umowa, winien tak zorganizować wykonywanie przedmiotu zamówienia, by w miesiącach czerwiec i lipiec 2010 r. sala kinowa mogła być już wykorzystywana do projekcji filmów. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji (zał. nr 5) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierownikiem robót, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożone uprawnienia muszą być zgodne z wymaganiami punktu Zdolność techniczna w niniejszym rozdziale SIWZ 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie (zawierające również oświadczenie dot. spełniania warunków zawartych w art. 22 ustawy pzp) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, a także przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt VI.1.1)a) oraz VI.1.2)a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt VI.2.1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca(cy) winni złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną(jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: a) wykazać, że w ostatnich 5 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze wykończeniowym lub remontowym lub renowacyjnym związane z wykonywaniem elewacji budynków, wykonywaniem lub wymianą pokrycia dachowego oraz co najmniej dwie roboty związane z wykonywaniem izolacji poziomej ścian metodą iniekcji ciśnieniowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł netto każda (rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto, roboty wskazane przez oferenta winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami ( referencje, protokoły odbioru), z których jednoznacznie wynikać będzie zakres robót wskazany przez Zamawiającego wyżej. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi załączyć do oferty poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada wykaz osób (co najmniej 1), które będą kierownikiem budowy (kierownikiem budowy i kierownikami robót) posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i przynależność do Izby Inżynierów (zaświadczenie aktualne na czas składania oferty). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi ul. Dietla w Rabce-Zdroju
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie właściwych prac w ramach zadania p.n.: Rozbudowa DW 981 na odc.100 km 3+720-4+200 w m. Kąclowa wraz z niezbędną infrastrukturą (tj. budową mostu ramowego - odc. 100 w km 3+784,22, budową mostu łukowego - odc. 100 w km 3+916,52, budową i przebudową rowów przydrożnych, przepustów, kanalizacji deszczowej i umocnień potoków bez nazwy) w zamian za stabilizację osuwiska wraz z odbudowa DW 981, odc. 100 km 3+880-4+010 w m. Kąclowa, wariant V
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w tym zasilającej zbiornik wodociągowy w m. Jangrot z ujęcia wody w m. Trzyciąż
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec w km 13+742 w m. Chomranice
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi ul. Polna w Rabce-Zdroju
Dodano: 2016-06-06 - Remont dróg gminnych: Do Smreka K364706 od km 0+000 do km 0+320 Do Bywalca K364656 od km 0+000 do km 0+200
Dodano: 2016-06-02 - Odbudowa drogi gminnej boczna Gilówka do Zakopianki nr K-364520 w Rabce-Zdroju w km 0+000-1+400
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa i odbudowa drogi gminnej ul. Norwida nr K-364531 w Rabce-Zdroju w km 0+000-0+506
Dodano: 2016-05-30 - robota budowlana polegająca na wzniesieniu dwóch fabrycznie nowych hal namiotowych, przystosowanych do wielokrotnego montażu i demontażu, służących jako zabezpieczenie dla dwóch obiektów zabytkowych o nr inw. B-123 i B-124 usytuowanych na odcinku BIb dawnego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu, na czas prowadzonych prac konserwatorsko-budowlanych.
Dodano: 2016-05-27 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rączna, Gmina Liszki
Dodano: 2016-05-27