Przetargi.pl
Modernizacja budynku Lidzbarskiego Domu Kultury - wykonanie I etapu termomodernizacji oraz II etapu

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Lidzbarskiego Domu Kultury - wykonanie I etapu termomodernizacji oraz II etapu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Modernizacja budynku Lidzbarskiego Domu Kultury - wykonanie I etapu termomodernizacji oraz II etapu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie I etapu termomodernizacji budynku Lidzbarskiego Domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim przy ul Słowackiego 4, w zakres którego wchodzi: - Montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - Docieplenie stropodachu niewentylowanego wełną wraz z naprawą pokrycia - Wymiana okien i luksferów - Docieplenie ścian zewnętrznych - Wymiana drzwi zewnętrznych - Wymiana instalacji c.o. na układ z urządzeniami regulacyjnymi, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. b) wykonanie II etapu modernizacji budynku Lidzbarskiego Domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim przy ul Słowackiego 4, w zakres którego wchodzi: - Dobudowa wejścia, - Dobudowa zaplecza sceny, - Rozbudowa hallu z klatką schodową, - Dobudowa balkonu na 87 miejsc, - Wymiana posadzek, - Wykonanie instalacji teletechnicznej, - Wykonanie instalacji elektrycznej, - Wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej, - Wykonanie obudowy śmietników, - Wykonanie zewnętrznej instalacji sanitarnej z wyłączeniem instalacji deszczowej tj. z wyłączeniem robót budowlanych wyszczególnionych w przedmiarze robót dział 1 -poz. 1 do 9 - roboty kanalizacji deszczowej oraz dział 2, poz. 10 do 30 - roboty montażowe kanalizacji deszczowej, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VII specyfikacji istotnych warunków zamówieinia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z poźn. zm.), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3)W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. W przypadku, gdy Wykonawca w wykazie o którym mowa wyżej, wykazał osoby którymi będzie dysponował - do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno- budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Osoby, o których mowa wyżej muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej,co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). b) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa wyżej posiadają (posiada)wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach, oraz aktualne zaświadczenia tych osób o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. c) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz załącza dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji budynków użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. 4)W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi do oferty dołączyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. (słownie: pięćset tysięcy złotych), b)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek. 5) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1a), 2a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach