Przetargi.pl
Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Węgrowie

Powiat Węgrowski ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, Przemysłowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Węgrowski
    Przemysłowa 5
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    REGON: 711581831
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Węgrowie. 2. Zadanie obejmuje:1) remont elewacji frontowej części zabytkowej:- odbicie tynków zewnętrznych,- oczyszczenie ścian i spoin,- odgrzybienie ścian,- czyszczenie ścierne i piaskowanie,- spoinowanie ścian oraz zabezpieczenie preparatem hydrofobowym w systemie renowacyjnym,- wymiana stolarki okiennej na okna drewniane 3-szybowe, z drewna litego o wsp. przenikania ciepła poniżej 0,9W/m2K,- wymiana drzwi wejściowych na drzwi drewniane dwuskrzydłowe o wsp. przenikania ciepła poniżej 1,3W/m2K,- wymiana okładzin schodów lastrykowych na okładzinę z piaskowca wraz z impregnacją,- roboty towarzyszące.2) remont elewacji wschodniej części zabytkowej budynku:- docieplenie ścian płytami wełny mineralnej gr.15cm i ościeży płytami gr. 3cm zgodnie z technologią kompletnego systemu dociepleń wraz z wykonaniem wyprawy z tynku mineralnego i malowaniem farbą silikatową,- wymiana stolarki okiennej na okna drewniane 3-szybowe, z drewna litego o wsp. przenikania ciepła poniżej 0,9W/m2K,- roboty towarzyszące.3) wymianę stolarki otworowej w skrzydłach bocznych i łączniku:- wymianę stolarki okiennej na stolarkę PCV 3-szybową o wsp. przenikania ciepła poniżej 0,9W/m2K, podział okien zgodny ze stanem istniejącym, kolor jednostronny orzech, okna rozwierane, minimum 50% skrzydeł uchylnych, okna z nawiewnikami higrosterowalnymi min. 1szt/okno wraz z obróbką ościeży z malowaniem oraz wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych,- wymianę stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową ciepłą o wsp. przenikania ciepła poniżej 1,3W/m2K w kolorze niestandardowym wraz z obróbką ościeży z malowaniem oraz wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych,- roboty towarzyszące.4) ocieplenie ścian zewnętrznych skrzydeł bocznych i łącznika:- docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi Hydrostyr gr.10cm wraz z izolacją przeciwwilgociową i ułożeniem folii kubełkowej,- docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS o współczynniku 0,031 gr. 15cm w oparciu o kompletny system dociepleń wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego,- docieplenie ościeży płytami styropianowymi EPS o współczynniku 0,031 gr. 3cm w oparciu o kompletny system dociepleń wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego,- montaż profili elewacyjnych odtwarzających istniejące gzymsy- wykonanie obróbek blacharskich,- wymianę instalacji odgromowej,- wykonanie opaski wokół budynku.5) wymianę okien dachowych w skrzydle południowym obejmujące:- wymianę okien dachowych na okna 3-szybowe wraz z kołnierzami uszczelniającymi typu kombi wyposażone w wokółokienną izolację termiczną oraz system wentylacji zapewniający napływ świeżego powietrza przy zamkniętym oknie,- wymianę pokrycia dachowego wokół wymienianych okien, - wykonanie obróbek blacharskich kominów, - remont ścian i sufitów poddasza, - roboty towarzyszące.6) wymianę okien dachowych w skrzydle południowym obejmujące:- wymianę okien dachowych na okna 3-szybowe wraz z kołnierzami uszczelniającymi typu kombi wyposażone w wokółokienną izolację termiczną oraz system wentylacji zapewniający napływ świeżego powietrza przy zamkniętym oknie,- wymianę pokrycia dachowego wokół wymienianych okien, - wykonanie obróbek blacharskich kominów, - roboty towarzyszące.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja technicznastanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający zamieszcza cały projekt. Niniejsze postępowanie dotyczy robót ujętych w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu do ilości robót, które należy wykonać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu,3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz.299)4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Węgrowie o numerze 02 9236 0008 0000 0198 2000 0150 z dopiskiem: Przetarg – Modernizacja budynku LO w Węgrowie.5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w pkt 4.8. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy Pzp.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:11.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 ustawy Pzp lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej11.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każda oraz wykaże, że w zakres każdej roboty wchodziło co najmniej wykonanie ocieplenia ścian, wymiana/montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie obróbek blacharskich;b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiedzialnymi zakierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownikabudowy2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach