Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Parkowa 13
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4190505 , fax. 077 4190506
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów
ul. Parkowa 13 13
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 077 4190505, fax. 077 4190506
REGON: 53055954700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku leśniczówki w Komorznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe i renowacyjne budynku mieszkalnego 1-rodzinnego - leśniczówki w Komorznie, ul. Zielona 8a, 46-250 Wołczyn, gmina Wołczyn, województwo opolskie. Zakres inwestycji obejmuje między innymi: 1. Wymianę nieszczelnego, dachówkowego pokrycia dachowego budynku z ociepleniem połaci dachowych wełną mineralną - 127,50 m2, 2. Wymianę orynnowania budynku, 3. Wymianę całości starej stolarki okiennej. Nowe okna drewniane, 4. Wymianę drzwi wejściowych do budynku, 5. Przemurowanie komina na poddaszu i ponad dachem wraz z montażem wkładu kominowego ze stali żaroodpornej o śr. 180 mm, 6. Odnowieniu elewacji budynku - tynki mineralne, poprzez zmycie i malowanie emulsją akrylową - 219,48 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 500 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e. oferowane przez nich roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, b. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, f. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a. niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c. zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e. zawierającą omyłki pisarskie i rachunkowe, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, f. który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, g. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h. Nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty przetargowej stanowiącej zał. Nr l do SIWZ należy dołączyć: 1. zaparafowany i podpisany projekt umowy z załącznikami - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. l, i art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ, 3. wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ, 4. oryginał lub kserokopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium przez Wykonawcę, 5. ewentualnie oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach - zał. Nr 7 do SIWZ, 6. szczegółowy i skrócony kosztorys ofertowy z podsumowaniami, sporządzony w oparciu o przedmiar robót - załącznik Nr 5 do SIWZ, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 8. aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 9. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do działania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, Oferenta (w sytuacji gdy osoba podpisująca ofertę nie znajduje się w wykazie osób uprawomocnionych do reprezentacji Firmy wynikającej z załączonego odpisu z właściwego rejestru), b) pełnomocnictwo Wykonawców wnoszących wspólną ofertę w sprawie ustanowienia pełnomocnika. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami (kserokopiami, odpisami) poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy oraz musza być sporządzone w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku komunalnego przy ul. Luboszyckiej 28 w Opolu
Dodano: 2016-05-09 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole
Dodano: 2016-04-14 - Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151
Dodano: 2016-03-30 - Budowa budynku komunalnego w Maciejowicach - pokrycie dachowe
Dodano: 2016-02-03 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku komunalnego na terenie Gminy Opole
Dodano: 2015-09-11 - Remont dachu z wymianą uszkodzonych elementów, na budynku świetlicy wiejskiej w Ściborzycach Wielkich
Dodano: 2015-06-22 - Roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole
Dodano: 2015-06-03 - Wymiana pokrycia dachowego, wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej oraz wymiana obróbek blacharskich dachu wraz z odtworzeniem istniejącej instalacji odgromowej dla budynku administracyjno biurowego (nr inw. 1029144), położonego przy ul. Karola Miarki 18 w miejscowości Mikołów, m. Mikołów, woj. śląskie. Postępowanie nr: ZP.016.II.92.2014.RB
Dodano: 2014-09-10 - Zespół Szkół Budowlanych - remont dachu i wymiana okien w sali gimnastycznej.
Dodano: 2014-08-28 - Zespół Szkół Budowlanych - remont dachu i wymiana okien w sali gimnastycznej
Dodano: 2014-07-18