Przetargi.pl
Modernizacja budynku Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Kielcach przy ul. Kopernika 21 - parkingi i ogrodzenie; postępowanie nr 031/PN/2009

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12 12
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Kielcach przy ul. Kopernika 21 - parkingi i ogrodzenie; postępowanie nr 031/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja budynku Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Kielcach przy ul. Kopernika 21 - parkingi i ogrodzenie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty brukarskie, ogrodzenie, roboty sanitarne, roboty ziemne, roboty montażowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:a) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót drogowych bez ograniczeń,b) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych bez ograniczeń,c) wykonali należycie ,w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 400 000,- zł. każda oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tej roboty. 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 000,- zł.; 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.8.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń w formule: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/wykaz kierowników robót budowlanych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem:a)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika budowy i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;b)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót sanitarnych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika robót sanitarnych i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3/wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem, do każdej pozycji wykazu, dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych robót muszą być co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości brutto co najmniej 400000,- zł.; 4/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać minimum 400 000,- zł własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; 5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie, określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.)); 7/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące; 8/podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik Nr 5 do SIWZ); 9/ Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zgodnie z metodą sporządzania kosztorysu ofertowego podaną w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych ( Dz. U. Nr 80, poz. 867).Kosztorys ofertowy należy opracować w oparciu o przedmiar robót. Przedstawione w przedmiarze robót pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określają zakres prac do wykonania i technologie robót wymagane przez Zamawiającego. Ilości robót muszą być zgodne z przedmiarem robót, a technologia ma odpowiadać opisom robót w przedmiarze, projekcje budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. ( podane katalogi w przedmiarze robót należy traktować jako materiał pomocniczy, a nie obowiązujący przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego). Wszystkie pozycje przedmiaru robót muszą być ujęte w kosztorysie ofertowym i wycenione (nie dopuszcza się wartości pozycji równej 0). (Uwaga: Zamawiający w związku z art. 36 ust. 1 pkt.12 ustawy Prawo zamówień publicznych powołuje się na w/w rozporządzenie pomimo faktu, iż przestało ono obowiązywać w dniu 12.12.2001r. na podstawie ustawy o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z 2001r.). Kosztorys ofertowy stanowi integralną część oferty cenowej; 10/Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie jaki zakresu przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców oraz wskazania firmy podwykonawcy(ców).Informacja składana jest tylko w przypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach