Przetargi.pl
Modernizacja budynku komór filtracyjnych-segment A i B – SUW Czaniec.

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 038 861 , fax. 326 038 614
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
    ul. Wojewódzka 19
    40-026 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 038 861, fax. 326 038 614
    REGON: 27150669500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku komór filtracyjnych-segment A i B – SUW Czaniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku filtrów na terenie SUW Czaniec, ul. Wodociągowa 1, 43-356 Kobiernice. Zakres dotyczy segmentów A i B z przewiązkami. Roboty winny obejmować: - naprawę nieszczelności w ścianach komór filtracyjnych od strony przejścia komunikacyjnego, - remont pomostów technologicznych pomiędzy komorami filtrów i w przewiązkach, - roboty antykorozyjne dla rurociągów technologicznych i armatury, - roboty malarskie ścian i sufitów. Podstawowe dane i informacje charakteryzujące przedmiot zamówienia zostały opisane szczegółowo w dokumentacji projektowej opracowanej przez PKiMSA CARBOAUTOMATYKA S.A. 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 168. Roboty będą prowadzone na podstawie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z dn. 14.11 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz terminem składania ofert, wskazanym w Rozdziale XXI p.1 i p. 2 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w III.1.2)-1.3) powyżej, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w III.1.2)-1.3) powyżej, polega na zasobach innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia tego podmiotu, wraz z ofertą należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ - złożonego przez ten podmiot; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej tego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zastrzeżenie zawarte w III.4) stosuje się odpowiednio. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym projektem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu ofertowym – zgodne z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów wspólnie ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach