Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8416091 , fax. 61 8411551
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 12
60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8416091, fax. 61 8411551
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Szamotułach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlano-instalacyjne i drogowe w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych do poziomu ław fundamentowych, docieplenia stropodachu, modernizacji instalacji grzewczej polegającej na wymianie grzejników centralnego ogrzewania, zmiany lokalizacji istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej, modernizacji kominów oraz rozbiórki komina kotłowni węglowej w części znajdującej się ponad połacią dachową, wymiany stolarki okiennej (75 szt.) i drzwiowej (3 szt.), zamurowania otworu okiennego o wym. 140 x 150 cm w kondygnacji parteru (elewacja wschodnia), przebudowy wiatrołapu polegającej na montażu ścianki działowej z wnęką na dyspenser (konstrukcja lekka), wymiany opierzeń, rynien i rur spustowych z wykonaniem towarzyszących robót odtworzeniowych z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, instalacji opraw oświetleniowych elewacyjnych i sufitowych, instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacji rolet zewnętrznych sterowanych automatycznie w oknach od strony południowej (wraz z automatyką pogodową), montażu rolet wewnętrznych tekstylnych w pomieszczeniach znajdujących się w kondygnacji parteru i piętra, zmiany lokalizacji wjazdu wraz z przebudową części komunikacyjnej oraz likwidacją istniejących i wykonaniem nowych utwardzeń komunikacji kołowej i pieszej, likwidacji 5 szt. istniejących drzew oraz nasadzeniu 5 szt. nowych, likwidacji istniejącego ogrodzenia oraz wykonania nowego ogrodzenia na podmurówce prefabrykowanej, wymiany istniejącej wiaty rowerowej na nową, wykonania instalacji wentylacji mechanicznej, prac towarzyszących wykonaniu powyższych robót, wykonywanie napraw, przeglądów i konserwacji w ramach serwisu gwarancyjnego. W zakres zamówienia wchodzi również sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i eksploatacji elementów wbudowanych przy realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej (tj. projektach budowlanych, projektach budowlano-wykonawczych, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót), stanowiącej załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informację dotyczące wadium zawarto w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2 Kosztorys(y) ofertowy(e) – składane wraz z ofertą. 3. Pełnomocnictwo – składane wraz z ofertą (w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertą wspólną). 4. Zobowiązanie innego podmiotu – składane wraz z ofertą (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24