Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 61714 Poznań, Al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618842010 , fax. 618666004
- Data zamieszczenia: 2016-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 27
61714 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618842010, fax. 618666004
REGON: 30268953900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jana Kantego ul. Strzelecka 10 w Poznaniu – wymiana okien i drzwi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie modernizacji budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jana Kantego przy ul. Strzeleckiej 10 w Poznaniu – w zakresie: - wymiany stolarki okiennej w budynkach „B”, „C” i „D” na drewniane ściśle odwzorowujące kształt, wymiary, podziały, profile i detale istniejącej stolarki okiennej w tym demontaż starych okien, montaż nowych okien wraz z obróbką - w liczbie 58 sztuk; - wymiany drzwi na ognioodporne i zwykłe, wewnętrzne w budynku „B” – w liczbie 2 sztuk i zewnętrznych w budynku „C”- 2 sztuki wraz z wymianą ościeży i robotami towarzyszącymi oraz realizacja usług/robót towarzyszących, związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi i dostawami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą budynku zabytkowego – wpisanego do rejestru zabytków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 6 000,00 pln
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną