Przetargi.pl
Modernizacja budynku i boiska Zespołu Szkół nr 35 ul. Żeromskiego 22/28

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku i boiska Zespołu Szkół nr 35 ul. Żeromskiego 22/28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku i boiska Zespołu Szkół nr 35 ul. Żeromskiego 22/28 Przedmiot zamówienia realizowany jest w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 26 września 2016 r, przez Izabellę Krawczyk, który obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie. W ramach przedmiotowego zadania wykonawca powinien zrealizować (z zachowaniem wymagań określonych w niniejszym programie funkcjonalno – użytkowym) modernizację istniejącego budynku Zespołu Szkół i boiska polegającą na: przebudowie zespołu boisk sportowych wraz z ciągami komunikacyjnymi, zagospodarowaniem terenu. Przewidywany zakres robót III etapu: a) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian budynku poniżej poziomu terenu na odcinku tarasu od strony północnej. b) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poniżej poziomu terenu murów oporowych schodów do podpiwniczenia na obu szczytach budynku. c) Modernizacja tarasu od strony boiska. d) Modernizacja wejść do budynku z poziomu piwnic i parteru z możliwością komunikacji na parter przez osoby niepełnosprawne. e) Przebudowa zespołu boisk sportowych wraz z ciągami komunikacyjnymi, zagospodarowaniem terenu - w granicach robót wg rys. nr 8 , f) Zinwentaryzowanie istniejącej zieleni na terenie boiska pod kątem jej zagospodarowania (pozostawienie, wycinka, przesadzenie, pielęgnacja). Należy wykonać boiska sportowe z uwzględnieniem zapotrzebowania: a) boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna, koszykówka, siatkówka) o pow. min. 1144 m2 b) boisko do piłki nożnej o pow. min.1423 m2 c) bieżnia dwutorowa d) teren rekreacyjno – sportowy o nawierzchni sztucznej, bezpiecznej – o powierzchni co najmniej 200 m2 – przeznaczony do ćwiczeń kalistenicznych wraz z zagospodarowaniem terenu i modernizacją nawierzchni utwardzonej między tarasem a terenem boisk. Na działce należy przewidzieć optymalne zlokalizowanie projektowanych obiektów sportowych dla potrzeb placówki oświatowej. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Należy zapewnić dostępność przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie projektów na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmujących: a) wykonanie projektu budowlanego - w czterech egzemplarzach; b) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - w dwóch egzemplarzach; c) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii uzgodnień i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 2) Pełnienie nadzoru autorskiego; 3) Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej): a) izolację przeciwwilgociową ścian zewnętrznych piwnic poniżej poziomu terenu; b) budowa oraz przebudowa schodów zewnętrznych; c) przebudowa tarasu od strony boisk; d) przebudowa boiska; e) przebudowa ciągów pieszo jezdnych; KLAUZULE SPOŁECZNE: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) montaż nawierzchni sportowych, b) montaż osprzętu i wyposażenia boiska, Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Programu Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6. Inne dokumenty 1.6.1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Części III – pkt 1.3. SIWZ), należy złożyć: 1.6.1.1. Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.6.1.2. Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.6.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6.1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 1.6.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6.3. Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III – pkt 1.3., 1.4., oraz 1.6. 1.6.4. Oferta wspólna 1.6.4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 1.6.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.6.4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach