Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz
86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
REGON: 53437400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja budynku GOKSiR w Górnej Grupie polegająca na przebudowie, remoncie i ociepleniu budynku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: „Modernizacja budynku GOKSiR w Górnej Grupie polegająca na przebudowie, remoncie i ociepleniu budynku”. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 3) zabezpieczenie stolarki folią na czas wykonywania robót, 4) wymianę istniejących posadzek na nowe (panele i gres), w tym ocieplenie warstwą styropianu gr. 5 cm), 5) reperację tynków ścian i sufitów, 6) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian i sufitów wg załączonego projektu wizualizacji, 7) wymianę części sufitów z płyty pilśniowej i paneli z pcw na płyty G-K z obniżeniem sufitu i ociepleniem wełną gr. 20 cm, 8) wykonanie wewnętrznej instalacji wod. – kan. wraz z armaturą, 9) przebudowę istniejących sanitariatów, w tym sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, 10) zamurowanie otworów drzwiowych, 11) wykucie w ścianach nowych otworów drzwiowych z osadzeniem drzwi z ościeżnicą, 12) wymianę istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej na nową, 13) wymianę 4 okien drewnianych na PCV, 14) przebudowę istniejącego pomieszczenia kotłowni wraz z wymianą istniejącego kotła olejowego na nowy kocioł olejowy o mocy 40 kW, 15) wymianę przewodów instalacji c.o. oraz grzejników z zaworami termostatycznymi, 16) wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń: sali widowiskowej, sali rekreacyjno - świetlicowej oraz WC, 17) wymianę oraz montaż nowych opraw oświetleniowych, 18) wymianę przewodów zasilających oświetlenia i pozostałych przewodów zasilających wraz z osprzętem, 19) wykonanie nowej wewnętrznej sieci teleinformatycznej oraz rozbudowa istniejącej instalacji alarmowej, 20) termomodernizację ścian zewnętrznych budynku, wykonanie elewacji wg załączonego projektu wizualizacji oraz ocieplenie stropodachu w części parterowej, 21) wykonanie nowych obróbek blacharskich, 22) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku, 23) montaż płyt szklanych z wykonaniem nadruku na szkle, ułożenie płytek ceramicznych ściennych oraz na posadzkach sanitariatów wg załączonego projektu wizualizacji, 24) przygotowanie podłoża oraz wykonanie i ułożenie fototapety w pomieszczeniu biblioteki wg załączonego projektu wizualizacji. 25) prace porządkowe. 4. Parametry budynku: a) wysokość budynku: 8,10 m, b) konstrukcja / technologia budynku – tradycyjna, budynek podpiwniczony częściowo, c) rodzaj dachu – stropodach oraz więźba drewniana, d) powierzchnia użytkowa budynku: 607,40 m2, e) kubatura budynku: 2.616,00 m3. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 1) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów czy urządzeń zaproponowanych w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych). 3) Dopuszcza się równoważne urządzenia i materiały pod warunkiem, że : a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w całej dokumentacji projektowej wraz z STWiORB. 4) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia i materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 5) W przypadku zamontowania przez Wykonawcę urządzeń i zastosowania materiałów, które nie będą spełniać w/w wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem lub rozbiórką, na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonawca lub Podwykonawca ma obowiązek zatrudnienia na umowę o prace, na zasadach określonych w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia np.: instalatorów, kierowców, pracowników budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób nadzorujących, obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów. 1) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Niezłożenie przez Wykonawcę w/w oświadczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót na podstawie umowy o pracę. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z bezpośrednią realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia zostały określone w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem budowlanym i projektem wizualizacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 6.000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 14.05.2019 r., do godz. 1100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Świeciu O/Dragacz nr konta: 50 8168 0007 0008 0217 2000 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM – Przetarg na zadanie pn.: „Modernizacja budynku GOKSiR w Górnej Grupie polegająca na przebudowie, remoncie i ociepleniu budynku”. Wadium w formach, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Dragacz (pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert. Na zewnątrz opakowania oferty należy dołączyć poświadczone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np.: opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Ustawie Pzp. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, dowód potwierdzający wniesienie wadium, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo, w przypadku udostępnienia Wykonawców zasobów przez inne podmioty - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na wezwanie Zamawiającego składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10