Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg
- Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8567212 , fax. 046 8554154
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
ul. Kościuszki 1 1
96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
tel. 046 8567212, fax. 046 8554154
REGON: 00054654900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej we Franciszkowie ul. Dębowa nr 49 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej we Franciszkowie ul. Dębowa nr 49 która swym zakresem obejmuje: 1 wykonanie rozbiórki pokrycia dachowego z papy na stropodachu wraz z rozbiórką obróbek blacharskich ,instalacji odgromowej i kominów, 2. wybudowanie nowych kominów ponad dachem z cegły klinkierowej wraz z nakrywami żelbetowymi i obsadzeniem kratek wentylacyjnych, 3. wykonanie ocieplenia stropodachu z wełny mineralnej, 4. pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z zamontowaniem obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, 5. wymiana okien drewnianych na okna z PCV 6. zamontowanie podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej 7. wymiana dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, 8 wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych w pomieszczeniu WC wraz z naprawą tynków ościeży okiennych i drzwiowych, 9 .malowanie farbami emulsyjnymi tynków ościeży okiennych i drzwiowych, 10 .wymiana posadzek w pomieszczeniu socjalnym, na korytarzu i w szatni na posadzki z płytek gresu, 11. wymiana ustępów z miską porcelanową i deskami, Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z załącznikiem graficznym - wykaz okien i drzwi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodną z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. A. 2. Kosztorys ofertowy - wg. załącznika nr 2 do SIWZ. A. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. A. 4. Wykaz podwykonawców- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C. 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie w tym dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę odpowiadającą swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SWIZ. C. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SWIZ. C. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. Aktualny dokument wystawiony na osobę pełniącą samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania - uprawnienia budowlane wystawione na kierownika budowy, uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi wraz z przynależnością do izby. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D. 1. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę odpowiadającą wartości robót przedmiotu zamówienia. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E. 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. 1., B. 3., B. 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B. 4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A 3, B 1, B 3, B 4, B 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia bądź gdy Wykonawca składa ofertę z zastosowaniem materiałów zastępczych w stosunku do podanych w opisie przedmiaru robót dołączonego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G. 1. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: H. 1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H. 2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont stolarki okiennej - Sprawa 79/2015
Dodano: 2015-09-11 - Modernizacja do klasy odporności pożarowej EI60 wybranych okien w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie położonego w Warszawie
Dodano: 2015-07-29 - Modernizacja elewacji budynku, remont dachów budynków 35 i 36
Dodano: 2015-03-18 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych Oddziału Regionalnego Warszawa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie w podziale na 2 części.
Dodano: 2013-11-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku ZSiPO w Magnuszewie.
Dodano: 2013-07-24 - Wykonanie robót remontowo-malarskich stolarki okiennej wraz z wymianą okuć okiennych w Domu Studenckim Akademik w Warszawie przy ul. Akademickiej 5; Nr postępowania ZP/RB/MP/13/2013
Dodano: 2013-06-03 - Wymiana stolarki okiennej w salach chorych i pomieszczeniach towarzyszących na Oddziale Psychiatrycznym w budynku H1- parter na terenie Szpitala Świętej Trójcy w Płocku.
Dodano: 2013-04-10 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej lewe skrzydło w budynku Zespołu Szkół w Celestynowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Opracowanie projektu i wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkół w Celestynowie
Dodano: 2012-12-18 - DOKOŃCZENIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ ODZIEŻOWYCH I FRYZJERSKO - KOSMETYCZNYCH PRZY UL. KAZIMIERZOWSKIEJ 60 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ ODZIEŻOWYCH I FRYZJERSKO - KOSMETYCZNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. KAZIMIERZOWSKIEJ 60 W WARSZAWIE.
Dodano: 2012-10-29 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół w Celestynowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Opracowanie projektu i wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkół w Celestynowie
Dodano: 2012-08-02