Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2019-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja budynku DG – Pod Lasem 50B. Dostosowanie do nowej struktury ZGM oraz termomodernizacja – Etap 1’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku Działu Gospodarczego przy ul. Pod Lasem 50B w Rybniku – dostosowanie do nowej struktury ZGM oraz termomodernizacja – Etap 1. Zakres modernizacji etapu 1 określa załącznik do dokumentacji. Zakres robót: 1) wykonanie docieplenia ścian, 2) wykonanie remontu dachu, 3) wykonanie tynków na ścianach, 4) wykonanie ścian wewnętrznych działowych, 5) roboty wykończeniowe ścian wewnętrznych, 6) posadzka hal magazynowych, 7) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 8) obróbki blacharskie, orynnowanie, 9) wykonanie bruzd, przebić i przejść ppoż., 10) montaż drabinek i koryt kablowych, 11) montaż opraw oświetleniowych, 12) oświetlenie awaryjne, 13) montaż gniazd ogólnego przeznaczenia, 14) zasilanie urządzeń technologicznych, 15) zasilanie urządzeń sanitarnych, 16) instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze, 17) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, 18) okablowanie strukturalne LAN, 19) instalacja CCTV, 20) sieć wodociągowa, 21) roboty demontażowe wewnątrz budynku, 22) instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, 23) instalacja hydrantowa, 24) instalacja skroplin, 25) instalacja grzewcza, 26) wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, 27) roboty wykończeniowe i porządkowe. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, pozwolenie na budowę stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213220-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o nie podleganiu wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o nie podleganiu wykluczenia z postępowania. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: bip.zgm.rybnik.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną