Gmina Skoki ogłasza przetarg
- Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 925 801, , fax. 618 925 803
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11
62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 618 925 801, , fax. 618 925 803
REGON: 52958000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku byłego dworca w Skokach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje w szczególności : Wymianę pokrycia z dachówki wraz z przemurowaniem trzonów kominowych, wymiana okien lukarn , montaż okien połaciowych i remont więźby dachowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem (zał. nr 1 do SIWZ), powinien być sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2) Kosztorys ofertowy, powinien być sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 3) Dowód wniesienia wadium przetargowego, powinien być złożony w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku wadium w postaci gwarancji/poręczenia bankowego/ubezpieczeniowego powinno być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 4) Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 2 i 3 do SIWZ), powinny być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 5) Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 3 pkt. 2 ustawy Pzp). 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do SIWZ o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów. 9) UWAGA!!! Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-03-05 - Remont i przebudowa zabytkowej części poddasza budynku Urzędu Miasta i Gminy w Buku.
Dodano: 2024-01-05 - Wymiana pokrycia dachowego na nowe wraz z termomodernizacją dachu na budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Michała Drzymały w Brzostowie
Dodano: 2023-08-09 - Wykonanie robót budowlanych i instalacji CWU z wykorzystaniem instalacji solarnej w budynkach Centrum
Dodano: 2023-08-08 - Remont szatni w Kraszewicach (etap I)
Dodano: 2023-07-21 - REMONT CZĘŚCI DACHU BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE 2981 W ŚREMIE
Dodano: 2023-07-21 - Remont dachu wraz z remontem kominów wentylacyjnych budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20 października 16
Dodano: 2022-11-02 - Wymiana dachu w budynku H oraz wymiana okien na I piętrze budynku H wraz z pracami towarzyszącymi w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2022-08-24 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2021-04-22 - Modernizacja dachu na hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Grodźcu
Dodano: 2020-12-31