Przetargi.pl
Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Myślibórz III postępowanie

Nadleśnictwo Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 381 , fax. 957 472 381
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Myślibórz
    ul. Dworcowa 2
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 381, fax. 957 472 381
    REGON: 81053923200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mysliborz.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe jest państwową jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Myślibórz III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Myślibórz przy ul. Dworcowej 2. Zakres robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymiana stolarki drzwiowej plastikowej na drewnianą, - wymiana / wykonanie okładzin posadzek na ciągach komunikacyjnych – holu parteru i piętra oraz 3 biegów klatki schodowej (z parteru na piętro i do wyjścia ewakuacyjnego na plac), - wykonanie boazerii drewnianej na ścianie wejściowej holu parteru - wykonanie boazerii wstęgowej na pozostałych ścianach holu parteru i korytarza piętra, - wymiana opraw oświetleniowych (m.in. kinkiety i lampa wisząca w holu), - malowanie pomieszczeń, - wymiana paneli podłogowych. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: Etap I i Etap II. Zamawiający wymaga wykonania w terminie do dnia 30.11.2019 r. następujących robót przewidzianych w Etapie I (szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót): a) Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace dot. pokoi i korytarza na I piętrze siedziby Nadleśnictwa Myślibórz wraz z klatką schodową. Zamawiający wymaga wykonania przewidzianych w Etapie II (szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót): a) Wykonanie robót budowlanych obejmujących kontynuacje prac klatki schodowej i obejmujące wszystkie prace parteru siedziby Nadleśnictwa Myślibórz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0038 7060 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Myślibórz III postępowanie”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skutecznie wniesione, jeżeli w podanym terminie kwotą wadium uznany zostanie rachunek bankowy Zamawiającego, tj. do dnia 06.09.2019 r. do godz. 10:00. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być załączone w oryginale do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (I) Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22aust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.5.1) ogłoszeniu o zamówieniu. (II) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (III) 11.2 W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach