Przetargi.pl
Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4600109 , fax. 0-77 4600123
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice
    ul. Parkowa 14/14a
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4600109, fax. 0-77 4600123
    REGON: 53056155000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia i zakres prac zawarty jest w: Dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej j.n: 1/ Projekcie budowlanym, 2/ Przedmiarze robót; 3/ Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Do zakresu prac objętych zamówieniem na podstawie ww dokumentacji należy wykonanie: 1/roboty rozbiórkowe: -rozebranie pokrycia dachu z blachy, -rozebranie poszycia dachu z papy, -rozebranie rynien i rur spustowych, -rozebranie obróbek blacharskich, -częściowe rozebranie poszycia dachu z desek, -wzmocnienie elementów więźby dachowej, -wykucie gniazd, bruzd, i otworów w ścianach z cegły, -rozebranie kominów murowanych, -rozebranie ścian z cegły, -rozebranie posadzek i ścian z płytek ceramicznych /w.c./, -wymiana elementów schodów - stopnice , podstopnice drewniane, belka policzkowa od strony ściany, -renowacja tralek i pochwytów, -skucie tynków, -demontaż okładzin z boazerii, i ścianek drewnianych -demontaż okładzin podłogowych z PCV /korytarze/, płytek ceramicznych /w.c./ -wykonanie otworów drzwiowych 2/ Roboty ogólno - budowlane obejmujące: a/ roboty budowlane w zakresie: -wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy tytanowo-cynkowej wraz z częściową wymianą deskowania , -roboty murowe z cegły - zamurowania otworów, ścianki działowe, -wykonanie wzmocnień konstrukcja dachu -wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej / piwnica/, -wykonanie posadzki na gruncie (piwnica) 3/ Roboty budowlane wykończeniowe obejmujące: -wykonanie deskowania /ok.30% pod pokrycie z blachy / -wykonanie okładzin ścian płytki ceramiczne / w.c./ -ułożenie paneli AC5 -renowacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z odtworzeniem elementów dekoracyjnych /wg. technologii opisanej w projekcie/, -wykonanie robót dekarskich /obróbki z blachy, rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej/, -wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczeanej, -wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, -wykonanie tynków cementowo wapiennych i tynków renowacyjnych., -wykowanie okładziny podłogowej z paneli , -wykonanie izolacji z masy, -wykonanie posadzek z płytek /w.c./, -licowanie ścian płytkami ceramicznymi /w.c./, -gruntowanie ścian preparatem -roboty malarskie ścian i sufitów, -roboty posadzkowe-warstwy wyrównawcze -montaż stolarki drzwiowej, -montaż wyłazów dachowych, -wykonanie przepon poziomych w ścianach metodą iniekcji krystalicznej, -wykonanie tynków renowacyjnych -izolacje przeciwwilgociowe posadzek i ścian piwnic , -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i uszczelniających z emulsji bitumicznej. 3.1. Opis prac towarzyszących i robót tymczasowych. Prace towarzyszące obejmują: -wykonanie dokumentacji powykonawczej zarówno budowlano - instalacyjnej, stanu porealizacyjnego -należy do obowiązków Wykonawcy. Roboty tymczasowe obejmują: -ogrodzenie placu budowy i terenu zaplecza - należy do obowiązku Wykonawcy -postawienie obiektów kubaturowych zaplecza biurowo - socjalnego na okres budowy - należy do obowiązków Wykonawcy . -doprowadzenie wody i energii elektrycznej do obiektów zaplecza - należy do obowiązków Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta dla całego zadania musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy gr. 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGZ S.A. 58 20 30 0045 1110 0000 0083 6850 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć kserokopię do oferty a oryginał przed terminem składania ofert zdeponować w kasie Nadleśnictwa . Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny /z podaniem imienia i nazwiska/. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert tj. do 28.05.2014 r. do godz. 9:00 . 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie tj. do 28.05.2014 r. do godz. 9:00 /godzina składania ofert/ - znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego . 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . 9.Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 10.Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a/ Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b/ Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c/ Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art.45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach