Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 10
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4186594 , fax. 077 4142191
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Mickiewicza 10 10
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4186594, fax. 077 4142191
REGON: 00033138100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTARCYJNEGO NA STADIONIE MIEJSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku administracyjnego na Stadionie Miejskim. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych wraz z dokumentami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i składanymi na potwierdzenie spełniania warunków określonych w złożonym oświadczeniu, Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa.. Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) kosztorys ofertowy, c) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych ( wyłącznie według wzoru Zamawiającego), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego ). f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, g) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, specjalności instalacji sanitarnych i w specjalności elektrycznej, h) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016-C)
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016-B)
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016 - A).
Dodano: 2016-06-15 - P/9/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej.
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Hotelu Asystenta w Opolu (nr sprawy ZP/B/16/2016)
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wewnętrznej instalacji gazu w budynku kotłowni w Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w Starostwie Powiatowym w Opolu w budynku przy Pl. Wolności 7/8 na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa oraz w trzech pomieszczeniach budynku przy ul. Książąt Opolskich 27
Dodano: 2016-03-31 - Przetarg nieograniczony na przebudowę pomieszczeń I piętra budynku nr 4 przy ul. Prószkowskiej 76 na potrzeby Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/8/2016)
Dodano: 2016-03-24 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych na terenie Gminy Opole
Dodano: 2015-12-03 - Przetarg nieograniczony na roboty instalacyjne mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Opole
Dodano: 2015-11-20